اخبار فناوری

گوشی تاشو Huawei Mate Xs 2 به زودی با قابلیت ارتباط ماهواره ای عرضه می شود

هواوی به تازگی ویژگی جدیدی را برای جدیدترین گوشی تاشو رده بالای خود معرفی کرده است. Mate XS 2، گفت که در کنفرانس توسعه دهندگان آینده این شرکت رونمایی خواهد شد. این ارتقا می تواند تلفن تاشو هواوی میت ایکس اس 2 را به عملکرد ارتباط ماهواره ای که قبلا در این سری موجود بود مجهز کند. میت 50 این شرکت و آیفون 14 اپل آن را دید.

قابلیت ارتباط ماهواره ای گوشی تاشو Huawei Mate Xs 2

Huawei Mate Xs 2 ممکن است در مقایسه با برخی دیگر از گوشی های هوشمند تاشو که اخیراً عرضه شده اند دارای معایبی باشد. طراحی این گوشی به گونه ای است که صفحه نمایش اصلی آن مدام در معرض المان های مختلف قرار می گیرد، در حالی که گوشی های تاشو تمامی برندهای دیگر به سمت داخل تا می شوند و صفحه نمایش کاور دستگاه در مقایسه با مدل هواوی مقاومت بالایی دارد. با این حال، به گفته هواوی، این شرکت تقریباً آماده است تا ویژگی انحصاری سری میت 50 را نیز به این گوشی بیاورد.

هواوی اخیرا منتشر شده است یک پوستر وی اعلام کرد که Mate Xs 2 با فناوری ماهواره ای سازگار است که این امکان را به پرچمداران جدید این شرکت می دهد تا حتی در مواقعی که از اتصال بی سیم دور هستند، وضعیت خود را از طریق پیامک اعلام کنند.سرویس سلولی یا Wi-Fi. بنابراین دارندگان این تاشو تلفن باید بتواند پیام های اضطراری را به مناطق دورافتاده ارسال کند. که ممکن است به توجیه قیمت 2000 دلاری آن برای برخی کمک کند.

قابلیت ارتباط ماهواره ای گوشی تاشو Huawei Mate Xs 2

قابلیت ارتباط ماهواره ای گوشی تاشو Huawei Mate Xs 2

از سوی دیگر، هوآوی همچنین فاش کرد که Xs 2 تنها به ماهواره‌هایی متصل می‌شود که توسط غول هوش مصنوعی و خدمات داده Beidou اداره می‌شوند. بنابراین، ویژگی جدید آن تنها می‌تواند روی واحدهایی از گوشی هوشمند تاشو فروخته شده در چین کار کند، اگرچه در برخی بازارهای دیگر مانند بریتانیا در دسترس است.

هوآوی ممکن است در کنفرانس توسعه دهندگان خود، HDC 2022، که قرار است در 5 نوامبر 2022 آغاز شود، حالت های این نوع پوشش جدید را به نمایش بگذارد.

نظر شما در مورد قابلیت ارتباط ماهواره ای Huawei Mate Xs 2 تاشو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا