اخبار فناوری

گوشی ارزان قیمت HTC Wildfire E2 Plus با صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی رسما معرفی شد.

اچ تی سی در حال حاضر با گوشی های ارزان قیمت به زندگی کارخانه ای خود ادامه می دهد. تایوانی ها مانند ژاپنی ها و کره ای ها سهم زیادی از بازار موبایل را به چینی ها از دست داده اند. با این حال، امروز یک خبر خوب برای طرفداران HTC داریم. آیا یک گوشی 176 دلاری با صفحه نمایش 6.8 اینچی می تواند جالب باشد؟ خب باید بگم که HTC Wildfire E2 Plus ارزان است با صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی به صورت رسمی معرفی شد و شاید برای رنج قیمتی خود گزینه جذابی باشد.

HTC Wildfire E2 Plus ارزان است

آخرین عضو اضافه شده به مجموعه آشنای Wildfire با نام HTC Wildfire E2 Plus وارد بازار خواهد شد. این گوشی در بازار روسیه با قیمت 12990 روبل یا حدود 176 دلار فروخته می شود. مدل دیگر معنی ندارد آتش سوزی جنگل 2 حدود 15 ماه پیش معرفی شد و 120 دلار قیمت داشت.

HTC Wildfire E2 Plus

HTC Wildfire E2 Plus

قسمت جلویی گوشی تا حد زیادی توسط صفحه نمایش گرفته شده است (بدیهی است)، اما چانه یا لبه پایینی نسبتاً قابل توجهی نیز وجود دارد. صفحه نمایش 6.82 اینچی IPS LCD دارای وضوح استاندارد صفحه نمایش HD + و نرخ رفرش 60 هرتز است.یک بریدگی در بالا وجود دارد که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. البته رزولوشن HD برای صفحه نمایش تقریباً 7 اینچی با استانداردهای 2021 مطابقت ندارد، اما در هر صورت، باید مراقب قیمت‌ها باشید.

در پشت، یک ماژول دوربین مستطیل شکل وجود دارد که چهار دوربین شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک ماکرو را در خود جای داده است.

HTC Wildfire E2 Plus از یک پردازنده 12 نانومتری هشت هسته ای UNISOC Tiger T610 استفاده می کند. این دستگاه دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است که به نظر می رسد از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند اما درگاه آن را پشتیبانی می کند USB-c اشاره شد. علاوه بر این، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت، جک هدفون و اسلات کارت microSD است.

به نظر می رسد انتخاب 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی تنها گزینه برای خریداران باشد. این گوشی مجهز به اندروید 11 است که متاسفانه خبری از عرضه جهانی این گوشی اچ تی سی نداریم.

نظر شما در مورد گوشی ارزان قیمت HTC چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا