اخبار فناوری

گوشی ارزان قیمت جدید موتورولا با 12 گیگابایت رم در TENAA مشاهده شد

گوشی های هوشمند پرچمدار بعدی موتورولا در حال توسعه هستند. حالا این تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد؛ ما انتظار داریم موتورولا گوشی هوشمند پرچمدار خود را (احتمالاً با این نام) عرضه کند موتور سیکلت X40) با این تراشه. این دستگاه دارای گواهینامه TENAA در چین و نسخه جهانی آن نیز تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این شرکت همچنین در حال کار بر روی گوشی های جدید میان رده و پایین رده (سری G و E) است. امروزه یک گوشی ارزان قیمت موتورولا با موفقیت گواهی TENAA را کسب کرده است. بعداً به جزئیات خواهیم پرداخت.

گوشی ارزان قیمت جدید موتورولا با 12 گیگابایت رم عرضه می شود!

اگرچه موتورولا عمدتاً بر روی گوشی های پرچمدار تمرکز دارد. اما این شرکت از توسعه تلفن های هوشمند مقرون به صرفه نیز غافل نشده است. و امروز، یک گوشی ارزان قیمت جدید موتورولا با موفقیت گواهی TENAA را کسب کرده است. موتورولا XT2335-3 در گذشته موفق به دریافت گواهی 3C شده بود، اما گواهی مذکور جزئیات زیادی از این گوشی هوشمند را فاش نکرد. با این حال، گواهی TENAA جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار داد.

رده پایین جدید موتورولا در TENAA

بر اساس داده های TENNA، Motorola XT2335-3 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ (همانند 1600×720 پیکسل) خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین به یک تراشه 8 هسته ای ناشناخته با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز شده است. ما انتظار چنین تراشه قدرتمندی را در یک گوشی هوشمند ارزان قیمت نداریم. اما امیدواریم پردازنده به کار رفته در این دستگاه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کند.

نکته عجیب در مورد Motorola XT2335-3 میزان حافظه داخلی و رم آن است. این گوشی دارای نسخه هایی با 4 گیگابایت، 6 گیگابایت، 8 گیگابایت و حتی 12 گیگابایت رم خواهد بود. از طرفی این گوشی به 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. حتی تصور یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز عجیب است! در هر صورت میزان حافظه داخلی و رم استفاده شده در این دستگاه خوب است اما این اعداد همه چیز نخواهند بود. در صورت ضعیف بودن تراشه حتی در صورت وجود 12 گیگابایت رم، کاربران در هنگام استفاده زیاد با مشکل مواجه خواهند شد.

Motorola XT2335-3 دارای دوربین اصلی 50 است

درست مثل وب سایت گیزچینا در آخرین گزارش خود، گوشی هوشمند مقرون به صرفه بعدی موتورولا دارای دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. گفته می شود دوربین اصلی این دستگاه دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی و دوربین دیگر که برای تشخیص عمق صحنه استفاده می شود، وضوح 2 مگاپیکسل خواهد داشت. این گوشی دو گواهینامه مهم چینی را دریافت کرده است. بنابراین انتظار داریم در آینده نزدیک معرفی شود.

گوشی Motorola Moto E32 با تراشه Helio G37 و دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه شد

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند ارزان قیمت آینده موتورولا چیست؟ آیا استفاده از 12 گیگابایت حافظه رم در گوشی های ارزان قیمت فقط جنبه تبلیغاتی دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا