اخبار فناوری

گلکسی S23 با بهبود عملکرد پردازشی 36 درصدی عرضه خواهد شد

گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 23 سامسونگ در تاریخ انتظار می رود 12 فوریه 1401 رسما معرفی شود اما طرح و خیلی امکانات این دستگاه ها تاکنون رونمایی شده اند. باور عمومی بر این است که تمامی مدل های سری گلکسی اس 23 در جهان دارای پردازنده مرکزی هستند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز خواهد شد. اکنون، برای اولین بار، یک گزارش نشان می دهد که چه چیزی باید انتظار داشت افزایش عملکرد و قدرت پردازش سری گلکسی اس 23 آینده.

عملکرد پردازش Galaxy S23

به گفته افشاگر احمد قویدر در حساب توییتر خود، گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نسبت به مدل های قبلی خود جهش قابل توجهی در عملکرد خواهند داشت. گفته می شود تلفن های آینده 36 درصد عملکرد CPU سریع تر، 48 درصد GPU قدرتمندتر و 60 درصد NPU (واحد پردازش عصبی مورد استفاده برای هوش مصنوعی و ML) بهبود یافته دارند. این دستگاه ها همچنین باید راه حل خنک کننده بهتری برای عملکرد پایدار در زیر بارهای کاری سنگین داشته باشند.

گزارش های قبلی حاکی از آن است که ممکن است سامسونگ با کوالکام برای نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 به توافق رسیده باشد. طبق نتایج بنچمارک، این نسخه خاص از پردازنده دارای نرخ فرکانس 170 مگاهرتز برای هسته اصلی پردازنده است. پردازنده گرافیکی این نسخه نیز می تواند فرکانس 719 مگاهرتز داشته باشد. اسنپدراگون 8 نسل 2 همچنین دارای رم سریعتر (LPDDR5X) و فضای ذخیره سازی (UFS 4.0) است که باعث افزایش عملکرد قابل توجهی می شود.

عملکرد پردازش Galaxy S23

عملکرد پردازش Galaxy S23

علاوه بر بهبود عملکرد خام، سری Galaxy S23 انتظار می رود صفحه نمایش روشن تر شامل 1750 نیت در همه مدل ها، بهبود عملکرد دوربین به ویژه در مدل Ultra، دوربین سلفی بهتر (12 مگاپیکسل Dual-Pixel AF)، فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و اتصال ماهواره ای. همچنین گفته می شود که گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس به ترتیب با باتری های کمی بزرگتر 3900 و 4700 میلی آمپر ساعتی معرفی خواهند شد.

نظر شما در مورد عملکرد پردازشی Samsung Galaxy S23 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا