اخبار فناوری

گلکسی زد فلیپ 5 با 2 تغییر بزرگ در گوشی های تاشو سامسونگ عرضه خواهد شد

باور کنید یا نه، اما تابستان آینده باید منتظر نسل پنجم گوشی های تاشو سامسونگ باشیم. در عین حال، بسیاری از برندها، از جمله اپل، هنوز به این بخش نگاه نمی کنند. اگر به گوشی های تاشو علاقه دارید، خبر خوب این است گلکسی زد فلیپ 5 این گوشی با 2 تغییر بزرگ در گوشی های تاشو سامسونگ عرضه خواهد شد.

Samsung Galaxy Z Flip 5

گلکسی زد فلیپ 5 انتظار می‌رود تا چند ماه دیگر عرضه شود، سامسونگ می‌تواند دو مشکل اصلی گلکسی زد فلیپ 4 را برطرف کند. شایعه جدید از سوی راس یانگ، مدیر عامل شرکت نمایش مشاوران زنجیره تامین، که در گذشته در مورد چنین مواردی خاص صحبت کرده است، می‌آید. البته ایشان عاری از خطا نیست و اطلاعات نادرستی نیز ارائه کرده است، در نظر داشته باشید که این خبر شایعه است و صحت آن هنوز تایید نشده است.

با این حال، همانطور که یانگ ادعا می کند، امیدواریم Galaxy Z Flip 5 با صفحه نمایش خارجی بسیار بزرگتر عرضه شود. گفته می شود صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 5 در حدود 3.3 تا 3.4 اینچ است که کمی بزرگتر از صفحه نمایش 1.9 اینچی گلکسی زد فلیپ 4 است.

دوربین گلکسی اس 22

برای مقایسه تلفن تاشو آینده Oppo با نام پیدا کردن N2 Flip ما می دانیم و رقیب مستقیم سری Flip سامسونگ است که اوایل امروز با نمایشگر خارجی بزرگ فاش شد. و در حالی که صفحه نمایش گوشی تاشو اوپو مطمئنا بزرگتر از گلکسی زد فلیپ 4 است، اما اگر شایعه صحت داشته باشد و یک صفحه نمایش 3.3 یا 3.4 اینچی روی قاب بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 قرار گیرد، نماینده جدید سامسونگ قطعا بهتر از نماینده Oppo خواهد بود.

به گفته یانگ، نمایشگر داخلی نیز قرار است ارتقا پیدا کند و این ارتقا در ناحیه چین لولا است. به طور خاص، گفته می شود که Flip 5 دارای طراحی جدید لولا است که دید درز لولا را کاهش می دهد. با این حال، مشخص نیست که آیا باعث کاهش احساس چین و چروک می شود یا خیر.

رقبای چینی سامسونگ مرتباً دستگاه‌هایی را با چروک‌های کمتر محسوس (و کمتر لمسی) در نمایشگرهای تاشو خود عرضه می‌کنند، بنابراین دیدن پیشرفت شرکت کره‌ای در اینجا خوب است. همانطور که می گویند دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما گلکسی زد فلیپ 5 دستگاه جذابی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا