اخبار فناوری

گلکسی تب اس ۹ پلاس سامسونگ در Geekbench مشاهده شد

احتمالا سری Galaxy Tab S9 سامسونگ در اواخر سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که سامسونگ امسال، سه تبلت اندرویدی پریمیوم جدید را معرفی کند. گلکسی تب اس ۹ اولترا، بالارده ترین تبلت سامسونگ بوده و پس از آن تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ قرار خواهند داشت. هم اکنون Galaxy Tab S9 Plus در میان داده های بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است.

گلکسی تب اس ۹ پلاس از نسخه For Galaxy اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود

لیست Geekbench برخی از مشخصات کلیدی تبلت آینده سامسونگ را فاش می کند. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و سایر جزئیات فاش شده Galaxy Tab S9 plus سامسونگ خواهیم انداخت. این محصول قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ معرفی شود. پیش از رونمایی، این دستگاه در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که Galaxy Tab S9 Plus دارای شماره مدل SM-X816B خواهد بود. بر اساس آنچه که تا کنون می‌دانیم، گلکسی تب S9+ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است. البته پردازنده مرکزی تراشه به کار گرفته شده در این تبلت دارای حداکثر فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز است‌. این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ برای Tab S9 Plus به سراغ نسخه ویژه Galaxy تراشه Snapdragon 8 Gen 2 رفته است. این دقیقا همان تراشه ای است که در سری Galaxy S23 به کار گرفته شده است.

امتیازات کسب شده توسط Galaxy Tab S9 Plus

علاوه بر جزئیات تراشه به کار گرفته شده، لیست Geekbench تأیید می‌کند که Galaxy Tab S9+ دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. انتظار داریم که نسخه پایه این تبلت آینده سامسونگ از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار باشد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و از رابط کاربری OneUI 5 استفاده خواهد کرد. گلکسی تب اس ۹ پلاس در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات ۱۹۷۴ و ۵۱۹۴ را کسب کرده است. نسخه مختص بازار آمریکا این تبلت نیز با همین تراشه موفق به دریافت امتیاز ۲۰۴۹ (در تست تک هسته ای) و ۵۴۹۴ (در تست چند هسته ای) شده است.

سری Galaxy Tab S8

برخی از مشخصات احتمالی Galaxy Tab S9 Plus

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، چندی پیش رندر های Galaxy Tab S9+ منتشر شد. این رندر ها نشان می دهد که تبلت آینده سامسونگ تغییرات جزیی در بخش طراحی، نسبت به نسل قبل خواهد داشت. طراحی ماژول دوربین این دستگاه شبیه سری گلکسی اس ۲۳ است. دو لنز دوربین در قاب پشتی Tab S9 Plus دیده می‌شود. یک نوار مغناطیسی نیز، برای قرارگیری قلم S Pen، زیر لنز های دوربین قرار گرفته است. Tab S9 Plus دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱۷۵۲ × ۲۸۰۰ پیکسل و تراکم 266 PPI خواهد بود. این محصول دارای چهار اسپیکر و درگاه USB type-C است در نهایت لازم به ذکر است که انتظار داریم تب اس ۹ پلاس از استاندارد IP67 نیز برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم باشد.

نمایشگر مدل پایه گلکسی تب اس 9 از نوع AMOLED خواهد بود + انواع پیکربندی Galaxy Tab S9 Ultra

نظر شما درباره Galaxy Tab S9 Plus سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/22/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8-%D8%A7%D8%B3-%DB%B9-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-geekbench-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا