اخبار فناوری

گلکسی اس 24 اولترا به احتمال زیاد دارای دوربین جدید زوم پریسکوپی خواهد بود

در حالی که همچنان منتظر تاریخ رسمی معرفی سریال هستیم گلکسی اس 23 شایعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند پرچمدار 2024 سامسونگ به گوش می رسد.مثل همیشه، می توان انتظار داشت سامسونگ عملکرد دوربین گوشی های رده بالای خود را بهبود بخشد و همین امر در مورد گلکسی اس 24 نیز صدق می کند. به قول افشاگر معروف جهان یخیگلکسی اس 24 اولترا می تواند به لنز زوم پریسکوپی جدید و پیشرفته تری در مجموعه دوربین خود مجهز شود که انتظارات از این دستگاه را افزایش می دهد.

دوربین زوم پریسکوپی گلکسی S24

گوشی های سامسونگ در حال حاضر بهترین عملکرد زوم دوربین را در بین گوشی های هوشمند فعلی موجود در بازار ارائه می دهند و گلکسی اس 23 اولترا قهرمان فعلی در این بخش است. با توجه به Ice Universe، با این حال، Galaxy S24 Ultra ممکن است حتی یک قدم جلوتر رفته و دارای سنسور تله فوتو بهتر و مکانیسم زوم بهبود یافته باشد. با این حال، هنوز جزئیاتی در مورد اینکه سامسونگ قصد دارد چه نوع فناوری زوم را برای گوشی‌های پیشرفته بعدی خود ارائه کند، وجود ندارد.

دوربین زوم پریسکوپی گلکسی S24

دوربین زوم پریسکوپی گلکسی S24

LG Innotek اخیراً مکانیسم جدیدی دارد لنز پریسکوپی تله فوتو او فاش کرد که محدوده زوم پیوسته 4 برابر تا 9 برابر را ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید تصاویر واضحی را در تمام سطوح زوم، از 4x تا 9x، درست مانند یک دوربین دیجیتال اختصاصی یا DSLR ثبت کنید. اگر سامسونگ بتواند چنین فناوری پیشرفته ای را در Galaxy S24 Ultra اعمال کند، می تواند نتایج باورنکردنی به همراه داشته باشد.

با این حال، IceUniverse پیش‌بینی می‌کند که دوربین اصلی گلکسی اس 24 اولترا یا می‌تواند مشابه دوربین قبلی خود (سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا) باشد یا فقط بهبودهای عملکردی جزئی را ارائه دهد.

همچنین اطلاعاتی از مدل های استاندارد و بالاتر سری گلکسی اس 24 در دسترس نیست و این احتمال وجود دارد که سامسونگ همچنان از زوم اپتیکال 3 برابری برای این دستگاه ها استفاده کند.

نظر شما در مورد فناوری زوم پیشرفته تر سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا