اخبار فناوری

گلکسی اس 23 ساخت هند در این کشور به فروش می رسد

گوشی سامسونگ ساخت هند این یک مشکل جدید نیست. بسیاری از برندها شروع به تولید تلفن همراه در هند کرده اند. تا پیش از این پرچمداران رده بالای خانواده گلکسی اس در این کشور تولید نمی شدند. به نظر می رسد که سریال گلکسی اس 23 این شروعی برای این تصمیم خواهد بود. در حال حاضر گفته می شود گلکسی اس 23 ساخت هند در این کشور فروخته خواهد شد.

گلکسی اس 23 ساخت هند

سری گلکسی اس 23

سری گلکسی اس 23

با این حال، در واقع، این گزارش بیان می کند که گلکسی S23s که برای فروش در هند عرضه می شود، در همان کشور تولید خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی اس 23 ساخت هند به بازارهای دیگر صادر خواهد شد یا خیر.

سامسونگ در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمند فروخته شده در هند را به صورت محلی تولید می کند. اگر یادت باشه طیف محصولات نویدا سامسونگ چهار سال پیش در هند به عنوان بزرگترین مرکز تولید گوشی سامسونگ در جهان تاسیس شد.

این کارخانه نه تنها بزرگترین خط تولید سامسونگ در جهان است، بلکه بزرگترین خط تولید تلفن همراه در جهان است. سامسونگ خط تولید خود را در شهری به نام نویدا که در اطراف دهلی است افتتاح کرد. این خط تولید به ظرفیت تولید 120 میلیون دستگاه موبایل در سال مجهز شده است. سامسونگ قصد دارد از آن برای تولید تلفن های همراه ارزان قیمت زیر 100 دلار و البته تولید پرچمدارانی مانند گلکسی اس 9 استفاده کند.

سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید تلفن همراه را در هند تاسیس کرده است

تا به حال، سامسونگ تمام گوشی های سری گلکسی A و M خود را به صورت محلی در هند تولید کرده است تا از هزینه های واردات و مالیات بالای گوشی های خود جلوگیری کند.

شرکت هایی مانند شیائومی، سامسونگ و حتی اپل گوشی های موبایلی که در این بازار می فروشند را در این کشور تولید می کنند و دلیل آن را می توان در مالیاتی که بر دستگاه های وارداتی اعمال می شود، دانست. به نظر می رسد سامسونگ تمام تلاش خود را می کند تا بازاری که دارد را از دست ندهد. نظر شما چیه؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا