اخبار فناوری

گزارش جدید به مشکلات هدست های واقعیت افزوده اپل اشاره می کند

اخیرا اطلاعاتی در مورد وین ما گزارشی طولانی منتشر کرد که جزئیات چالش های فنی و رهبری را که اپل مدت هاست در هنگام توسعه هدست تقویت شده خود در مورد آن صحبت کرده است، منتشر کرد. گفته می شود که اپل در حال حرکت از هدست واقعیت مجازی/AR/VR خود است پایان سال 2023 برای رونمایی.

مشکلات هدست واقعیت افزوده اپل

این گزارش ادعا می‌کند که تیم اپل که بر روی این هدست کار می‌کند، به رهبری مایک راکول، مدیر عامل سابق دالبی، مجبور بود به طور مداوم با سایر بخش‌های شرکت برای پشتیبانی از پروژه رقابت کند. از اواسط سال 2017، این تیم همچنین در ساختمان‌های اداری در سانویل، کالیفرنیا، چندین مایل دورتر از دفتر مرکزی اپل کار کرده است، که ظاهراً “به ناپیدایی گروه برای سایر بخش‌های اپل کمک کرد.”

به عنوان مثال، در اوایل سال 2018، یکی از اعضای تیم Rockwell از گروه مهندسی سخت افزار دوربین اپل درخواست کرد تا یک ویژگی سخت افزاری را اضافه کند که توانایی دوربین های کلاه ایمنی را برای گرفتن تصاویر و پخش آنها روی صفحه نمایش سرعت می بخشد. گروه Rockwell می خواست این ویژگی را در نمونه اولیه هدست قبل از یک نسخه آزمایشی بزرگ برای 100 کارمند برتر اپل به نام T100 قرار دهد. به یکی از اعضای Rockwell گفته شد که این هدست در اولویت نیست و تیم او باید منتظر عرضه آیفون XS در اواخر همان سال باشد.

مشکلات هدست واقعیت افزوده اپل

مشکلات هدست واقعیت افزوده اپل

این گزارش می افزاید که تیم باتری های قابل تعویض را برای این هدست در نظر گرفت که به کاربران اجازه می داد تا هشت ساعت در روز از آن استفاده کنند، اما این ایده در نهایت به دلیل عوارض کنار گذاشته شد. بر اساس این گزارش، از سال 2021، این هدست دارای باتری بود که طبق محصولات مشابه می توانست «چند ساعت» دوام بیاورد.

گزارش کامل بسیاری از چالش‌های دیگر را تشریح می‌کند و برای کسانی که به دنبال توسعه هدست اپل هستند ارزش خواندن دارد.

مارک گورمن، تاکاشی موچیزوکی و دبی وو از بلومبرگ قبلاً به مشکلاتی که اپل در رابطه با این هدست داشته است، از داغ شدن بیش از حد تا مشکلات دوربین و نرم افزار، پرداخته اند. گورمن گفت این هدست از دو تراشه استفاده می کند که حداقل یکی از آنها با تراشه M1 Pro در آخرین مدل های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی قابل مقایسه است.

سال گذشته، The Information تصویری از هدفون فرضی اپل را بر اساس “نمونه اولیه مراحل نهایی توسعه” به اشتراک گذاشت. این گزارش ادعا می کند که این هدست دارای یک گیره منحنی با مواد مشبک نرم، هدبندهای قابل تعویض و نمایشگر دوگانه 8K خواهد بود. به گفته راس یانگ، یکی از کارشناسان داخلی صنعت نمایشگر، حتی می‌تواند صفحه نمایش سومی نیز برای این هدست وجود داشته باشد.

نظر شما در مورد مشکلات هدست های واقعیت افزوده اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا