اخبار فناوری

گری ویپلر خزانه دار اپل پس از 35 سال کار با این شرکت بازنشسته شد

به نظر می رسد زمان ترک شخصیت ها از اپل فرا رسیده است. مدت زیادی است که می دانیم مدیرعامل اپل تیم کوک قصد دارد در چند سال آینده این شرکت را تصاحب کند. کنار کشیدنبه اکنون ، طبق منابع آگاه با برنامه های داخلی ، گری وایفلر ، خزانه دار اپل ، این شرکت را ترک می کند. وایفلر 62 ساله بیش از 35 سال در اپل کار کرده و 194 میلیارد دلار پول نقد مدیریت کرده است.

خزانه دار اپل پس از 35 سال بازنشسته شد

وایفلر برای اولین بار از طریق منابع بازنشسته شد بلومبرگ گزارش شده است ، اما تاکنون نه مدیران و نه خود اپل به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده اند. به گفته LinkedIn ، ویپلر در آگوست 1986 ، دو سال پس از معرفی اولین مک و یک سال پس از خروج استیو جابز از اپل ، به این شرکت پیوست.

بر اساس گزارش بلومبرگ ، مدیر اجرایی در هفته های اخیر بی سر و صدا کناره گیری کرده است. در اپل ، او به مدیر مالی لوکا مستری گزارش داد ، که بر مانده نقدی و مدیریت سرمایه گذاری شرکت نظارت داشت.

گری ویپلر خزانه دار اپل پس از 35 سال بازنشسته شد

گری ویپلر خزانه دار اپل پس از 35 سال بازنشسته شد

افرادی که نمی خواهند نامشان فاش شود اخیراً فاش کردند که گری وایفلر در هفته های اخیر استعفا کرده است و این خبر هنوز به طور رسمی توسط اپل تایید نشده است. او بر موجودی های نقدی آیفون ، سرمایه گذاری ها و برنامه های بازگشت نظارت داشت و زمانی یکی از کارکنان سه ماهه اپل بود. این مرد 62 ساله تا زمان بازنشستگی خود به مدیر مالی لوکا ماستری گزارش داد.

گری وایفلر تا زمان بازگشت استیو جابز در سال 1997 با چندین مدیرعامل اپل همکاری کرد و پس از جایگزینی تیم کوک در سال 2011 در آنجا ماند. مدیرعامل شرکت در تلاش های عدالت نژادی شرکت بسیار شرکت داشت ، در حالی که در 3 میلیارد دلار نقش اساسی داشت خرید بیتس در سال 2014

نظر شما در مورد بازنشستگی خزانه دار اپل و سرپرست جمع آوری کمک های غول کوپرتینویی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا