اخبار فناوری

کودکان چینی زیر 14 سال فقط به مدت 40 دقیقه از برنامه TikTok استفاده می کردند

چین اعتیاد به اینترنت را در بین جوانان خود بسیار جدی می گیرد. در ماه ژوئیه ، این کشور یک سیستم جدید به نام “گشت نیمه شب” راه اندازی کرد که به طور خاص برای جلوگیری از استفاده کودکان از تلفن همراه در اواخر شب طراحی شده است. همچنین اخیراً ، این کشور قانون جدیدی را اعلام کرد که به کودکان زیر 18 سال اجازه می دهد بازی های آنلاین انجام دهند. 3 ساعت در هفته محدود شده است. اکنون ، تحت این محدودیت ها ، کودکان چینی زیر 14 سال تنها مجاز به استفاده از TikTok به مدت 40 دقیقه در روز خواهند بود.

محدود کردن استفاده از برنامه TikTok به 40 دقیقه در روز برای کودکان چینی زیر 14 سال

اگر کودکی بعد از ساعات خاموش سعی کند بازی مورد علاقه خود را انجام دهد ، یک درخواست سریع و سپس اسکن صورت وجود دارد. درست مانند قسمت مجموعه Black Mirror ، هوش مصنوعی تشخیص می دهد که کودکی در مقابل صفحه نمایش یک دستگاه هوشمند ایستاده است ، بنابراین دسترسی آنها را قطع می کند.

تاکنون تصمیم بحث برانگیز دیگری اتخاذ شده است. این بار ، در تلاش برای ممنوعیت استفاده کودکان چینی زیر 14 سال از شرکت مادر TikTok ، TikTok ByteDance ، این شرکت مجموعه جدیدی از قوانین را برای اعمال محدودیت های جدید اعلام کرد.

محدود کردن استفاده از برنامه TikTok به 40 دقیقه در روز برای کودکان چینی زیر 14 سال

استفاده از برنامه TikTok را فقط برای 40 دقیقه در روز برای کودکان چینی زیر 14 سال محدود کنید

کودکان زیر 14 سال فقط می توانند از طریق حالت جوانی به شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و فقط 40 دقیقه در روز برای استفاده از برنامه در اختیار دارند ، پس از آن از دسترسی به برنامه محروم می شوند.

در بیانیه رسمی ByteDance آمده است: “ما به عنوان جوانان ، مطالب شگفت انگیزی را برای همه آماده کرده ایم ، مانند آزمایشات علمی جدید و هیجان انگیز ، نمایشگاه هایی از جمله موزه ها و گالری ها ، مناظر زیبا در سراسر کشور ، توضیحات دانش تاریخی و موارد دیگر.” اگر به زبان چینی مسلط هستید ، متن کامل این بیانیه را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید این لینک خواندن.

نظر شما در مورد اینکه کودکان چینی مجاز نیستند از خدمات و برنامه های مختلف به صورت شبانه روزی استفاده کنند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا