اخبار فناوری

کنسول دستی Razer Edge رقیب اصلی Steam Deck و Nintendo Switch خواهد بود.

در سال های اخیر به نظر می رسد که عملکرد کنسول های دستی به عنوان نسخه قابل حمل کنسول های بازی، درخشان و قابل توجه بوده است. به همین دلیل بازار این محصولات رقبای جدیدی پیدا خواهد کرد. به نظر می رسد که کنسول دستی Razer Edge رقیب اصلی Steam Deck و Nintendo Switch خواهد بود. با مایفون مگ با بودن

کنسول دستی Razer Edge برای رقابت با Steam Deck و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

پس از انتشار مجموعه ای از تیزرهای تبلیغاتی، سرانجام تاریخ انتشار رسمی کنسول دستی Razer Edge مشخص شد. کنسول دستی جدید در تاریخ 26 ژانویه با همکاری Verizon در ایالات متحده عرضه می شود. این کنسول در نسخه‌های 5G و Wi-Fi فروخته می‌شود، بنابراین این به شما بستگی دارد که آیا می‌خواهید کنسول شما با اتصال سلولی کار کند یا شبکه Wi-Fi برای شما کافی است. Razer Edge با قیمت 400 دلار به فروش می رسد. در همین حال، این شرکت هدفون Razer Hammerhead True Wireless (2021) را با قیمت 500 دلار عرضه کرده است.

در حال حاضر، Razer Edge 5G انحصاری Verizon خواهد بود. این دستگاه با قیمت 600 دلار به فروش می رسد، اما کاربران می توانند آن را در ایالات متحده با قیمت 360 دلار با قراردادی که در آن ماهانه 10 دلار (تا 36 ماه) پرداخت می کنند، دریافت کنند. کاربران همچنین می توانند با خرید یک گوشی هوشمند 5G با این کنسول، قیمت این محصول را به 180 دلار کاهش دهند.

مشخصات کنسول دستی Razer Edge
Razer Edge جایگزینی برای Nintendo Switch و Steam Deck است. البته این محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال، این کنسول جدید دارای تراشه Snapdragon G3x نسل اول Qualcomm است که بر اساس Snapdragon 888 توسعه یافته است. از آنجایی که این کنسول یک دستگاه تلفن همراه است، کاربران نمی توانند به بازی هایی مانند Steam Deck به صورت محلی دسترسی داشته باشند. یک گزینه جایگزین برای کاربران استفاده از سرویس های پخش بازی است که برای این کنسول قابل حمل در دسترس خواهد بود.

کنسول دستی Razer Edge

Razer Edge دارای خنک کننده فعال است که عملکرد بالا را هنگام بازی برای مدت زمان طولانی تضمین می کند. پردازنده مرکزی این دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت شده است که از طریق کارت microSD تا 2 ترابایت قابل ارتقا است. این کنسول دارای کنترلر Kishi V2 Pro است و می توان آن را از دستگاه جدا کرد. یکی از مزایای بزرگ این کنسول صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. همچنین دارای نسبت تصویر 20:9 است و نرخ رفرش 144 هرتز را ارائه می دهد.هم نینتندو سوییچ و هم استیم دک دارای صفحه نمایش های 7 اینچی نسبتا بزرگتر هستند و سوئیچ دارای صفحه نمایش OLED است، در حالی که Steam Deck دارای صفحه نمایش LCD استاندارد است. . با این حال، هر دو کنسول تنها رزولوشن 720p دارند و با نرخ رفرش 60 هرتز کار می کنند.

این دستگاه برای بازی های اندروید، سرویس بازی های ابری و شبیه سازها خواهد بود

بدیهی است که این کنسول به صورت بومی بازی های AAA مانند Steam Deck را اجرا نخواهد کرد. همچنین، اگر از طرفداران هاردکور محصولات انحصاری نینتندو هستید، این دستگاه برای شما مناسب نیست. با این حال، همچنان می‌توانید از خدمات استریم مانند Xbox Cloud Gaming مایکروسافت یا NVIDIA GeForce Now استفاده کنید و از عناوین زیادی که برای کنسول‌ها در دسترس است استفاده کنید. همچنین، در مورد بازی‌های اندروید، می‌توانید هر چیزی را از فروشگاه Google Play بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. Razer Edge همچنین یک دستگاه عالی برای شبیه سازها است. ده ها شبیه ساز برای کنسول های کلاسیک اندروید وجود دارد، حتی شبیه سازهای Switch نیز برای آن وجود دارد.

کنسول دستی Razer Edge

مطابق با GizChinaدر بخش ارتباطات، Razer Edge یک انتخاب عالی است. این دستگاه دارای استاندارد ارتباطی بسیار سریع وای فای 6E است و قابلیت 5G آن نیز از فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز و mmWave پشتیبانی می کند. این کنسول تقریباً در هر شرایطی بدون تاخیر یا مشکل خاصی کار خواهد کرد. به علاوه، بلوتوث 5.2 و جک 3.5 میلی متری صدا دارد، بنابراین می توانید از هدفون های بی سیم یا سیمی استفاده کنید. این کنسول همچنین صدای عالی را از طریق بلندگوهای دو طرفه با THX Spatial Audio ارائه می دهد. 2 میکروفون برای چت صوتی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی (احتمالا؟) وجود دارد.

Razer Edge انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این باتری برای یک گوشی هوشمند عالی خواهد بود، اما ما فکر نمی کنیم که برای یک کنسول دستی زیاد باشد. Razer می تواند با ظرفیت باتری کمی بهتر عمل کند و مدل 6000 میلی آمپر ساعتی یا 7000 میلی آمپر ساعتی یا حتی بیشتر را ارائه دهد. باز هم باید بگوییم که این وسیله ای است که برای کارهای سخت و فشرده استفاده می شود. وزن دستگاه بدون کنترلر 264 گرم و با کنترل 540 گرم می باشد. انتظار می رود که Razer جزئیات بیشتری در مورد در دسترس بودن جهانی دستگاه را به زودی ارائه دهد. کاربران انتظار دارند که نسخه‌های Wi-Fi و 5G در مناطق دیگر بدون انحصار اپراتور در دسترس باشند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا