اخبار فناوری

کاردانو (ADA) چقدر می تواند پیش برود؟ تصمیم گرفتی اقدام کنی؟

رهبر بازار، کاردانو، یک شرکت بلاک چین که به دلیل استقرار قراردادها شهرت دارد، دنیای آلت کوین را منفجر کرده است. با توجه به هدف آنها در وهله اول، تکمیل قراردادها در این پلت فرم برای تغییر زمین بازی کاردانو گام مهمی برای پیشرفت تحقیقات این شرکت است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کاردانو را دارید، پیشنهاد می کنیم کاردانو را از یک صرافی آنلاین معتبر خریداری کنید.

هارد فورک آلونزو شبکه اصلی Cardano در سپتامبر 2021 تکمیل شد. احتمالاً Cardano (ADA) جایگزین جدید اتریوم (ETH) را راه اندازی خواهد کرد. با فعال شدن قراردادها، شرکت بلاک چین کاردانو ابزارهایی را برای رقابت و تسلط بر رقبای ERC-20 خود توسعه داده است.

اما ارزش واقعی کاردانو چیست؟ ADA چگونه موقعیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال توجیه می کند؟ کاردانو تا کجا می تواند پیش برود؟ Cardano به dApps، امور مالی بدون واسطه DeFi و شرکت‌های تجاری امکان می‌دهد تا بلاک چین‌های خود را برای سودهای فوق‌العاده گسترش دهند!

کاردون (ADA) چیست؟

کاردانو می‌خواهد یک پلتفرم هوشمند باشد که به کاربران اجازه می‌دهد به برنامه‌هایی مانند اتریوم و سولانا متصل شوند و یکی از پیشرفته‌ترین و جدیدترین بلاک‌چین‌ها است. اتریوم در تراکنش های خود دقیق نیست. تراکنش ها باید تعداد کمی باشد، اما برای برخی از برنامه ها بیش از 100 دلار هزینه دارد. تراکنش ها در Cardano ارزان تر هستند، اما کاردانو نمی توانید روی این پلتفرم انجام دهید، کاردانو در توسعه قراردادهای هوشمند خود با مشکلات زیادی روبرو بوده است. در حال حاضر هیچ توکن یا برنامه‌ای روی کاردانو ساخته نشده است، در حالی که اتریوم و سولانا صدها برنامه با میلیاردها دلار در قراردادهای هوشمند خود دارند. از آنجایی که این پلتفرم از رقبای خود عقب است، ممکن است برای دستیابی به آنها با مشکل مواجه شود.

کاردانو با توزیع برنامه ها قدرت را بین افراد باز می گرداند. Cardano (ADA) به عنوان اولین پلتفرم در این فضا با کمک گروهی از مهندسان که در پروژه بلاک چین همکاری می کنند، ایستاده است. یکی از بزرگترین کارهای آنها مکانیزم اجماع درخشان به نام Ouroboros است.

ارزش بازار کاردانو

ارزش بازار کاردانو در محدوده 8 رقمی باقی می ماند. تقریباً 34.5 میلیارد سکه در گردش با حداکثر عرضه 45،000،000،000 وجود دارد. Cardano (ADA) قصد دارد به سرعت رشد کند و شروع به گرفتن سهم بازار از رقیب خود، یعنی اتریوم و اتریوم کند.

بولباکس برای کاردانو

کاردانو با اجرای قراردادهای هوشمند بر روی این پلتفرم توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. حدس زدن اینکه کاردانو چقدر پیشرفت خواهد کرد غیرممکن است، زیرا طرفداران او مشتاقانه او را در توییتر و دیسکورد دنبال می کنند. این سکه با استفاده از هارد فورک آلونزو توانست با اتریوم (ETH) رقابت کند. کاردانو به عنوان ۱۰ پروژه برتر ارزهای دیجیتال، موقعیت خوبی برای فاز بعدی دارد.

Bear Framework برای Cardano

اگر کاردانو نتواند مشکلات خود را حل کند و نتواند از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند، از این ارز کم استفاده می شود. کاردانو باید سریع عمل کند، زیرا صنعت در حال رشد است و رقبای آن هر روز در حال رشد هستند. برخی از بلاک چین هایی که قراردادهای هوشمند دارند، مانند Solana (SOL) و Avalanche (AVAX)، سهم بزرگی از بازار را از ADA گرفته اند. این تا زمانی که کاردانو مشکلات خود را حل کند ادامه خواهد داشت.

چقدر طول می کشد تا کاردانو (ADA) به 10 دلار برسد؟

یکی از وظایف کاردانو گرفتن سهم بازار از اتریوم و اتریوم است. برخی حتی پیش بینی می کنند که قیمت ADA از ETH پیشی خواهد گرفت. یا یکی از 10 پروژه برتر ارز دیجیتال بدون قرارداد هوشمند باشید. با شروع معاملات سرمایه گذاران در ماه های آینده، کاردانو برای اولین بار در میان کسانی که به دنبال سکه هستند متمایز خواهد شد. اتریوم هزینه گاز بالایی دارد و کاردانو فناوری های خوبی دارد، کاردانو شانس کمتری برای گرفتن سهم بازار از اتریوم دارد. . در حال حاضر، ادغام (مکانیسم جدید اتریوم برای تأیید تراکنش‌های سازگار با طبیعت) فعال است و به‌روزرسانی‌هایی در راه است که هزینه‌ها را کاهش می‌دهند و سرعت اتریوم (ETH) به نام شاردینگ را افزایش می‌دهند.

برای هر سرمایه‌گذاری که قیمت فعلی Cardano را بررسی نکرده است، این را در نظر بگیرید: ADA می‌تواند بدون اینکه اتریوم جایگزین ETH شود، به 10 دلار برسد.

محل کاردانوADA) بر

کاردانو (ADA) مانند سایر ارزهای دیجیتال کیف پولی امن دارد. اگر به فضای ذخیره سازی آفلاین نیاز دارید، ADA مکان امنی برای شماست. این به آنها کنترل کامل دارایی های دیجیتال را می دهد.

بهترین کیف پول سخت افزاری: تنگم

Tangem Wallet یک کیف پول سخت افزاری است که از یک کارت فیزیکی و یک اپلیکیشن موبایل برای ایجاد امنیت استفاده می کند. مانند کیف پول های کریپتو، هیچ عبارت اولیه ای ندارد و بیش از 2000 سکه و بیش از 100 برنامه کاربردی را پشتیبانی می کند. کارت‌های فیزیکی با کلید خصوصی به اندازه پاسپورت امن هستند.

بهترین کیف پول نرم افزاری: مارپیچ

Daedalus یک تجربه خوب برای دارندگان (ADA) ارائه می دهد. کیف پول رسمی Cardano، Daedalus، نسخه نرم افزاری خود را برای Windows، MacOS و Linux ارائه می دهد.

نرخ ارز فعلی

بازار ارزهای دیجیتال ارزش بازاری در حدود 2 تریلیون دلار را حفظ کرده است زیرا سرمایه گذاران تصمیم می گیرند به افزایش قیمت آلتکوین اعتماد کنند یا نه. کاهش نرخ UST در ماه می 2022 کل مسیر بازار را تغییر داد و شرایط فعلی بازار نزولی است و انتظار می‌رود ارزها در طول زمان رشد کنند. ارز دیجیتال کاردانو یکی از 100 سکه برتر بازار کریپتو است و قیمت فعلی کاردانو (ADA) 19990 تومان معادل 0.38 تتر است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا