اخبار فناوری

کاربران Pixel 7 Pro از شکستگی شیشه دوربین ناراضی هستند و گوگل آن را تشخیص نمی دهد

قبلاً گزارش داده بودیم که سری پیکسل 7 از یک مشکل عجیب رنج می برد. این موضوع باعث شکستن شیشه دوربین پشتی گوشی می شود. اکنون تعداد افرادی که این مشکل را تجربه می کنند در حال افزایش است، اما به نظر می رسد گوگل از پوشش دادن این مشکل با گارانتی خودداری می کند. نارضایتی کاربران پیکسل 7 پرو از مشکل شکستن شیشه دوربین و ناتوانی گوگل در تشخیص آن در گزارش های متعددی دیده می شود.

مشکل شکستن دوربین پیکسل 7 پرو

چند روز پیش بر اساس گزارش های متعدد مشخص شد که کاربران پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از مشکل عجیبی رنج می برند که باعث ترک خوردن و شکستن شیشه دوربین گوشی می شود. در آن زمان، هیچ بیانیه رسمی از طرف گوگل در این مورد وجود نداشت. اکنون به نظر می رسد تعداد کاربران پیکسل 7 که با این مشکل مواجه هستند افزایش یافته و به نظر می رسد گوگل از پذیرفتن مسئولیت آن خودداری می کند.

برخی از کاربران Reddit مشکل خود را به گوگل گزارش کردند، اما فایده ای نداشت. به گفته rsaxena699، آنها بر سر این موضوع با گوگل دعوا کردند. به گفته این کاربر، گوگل مدام می گوید که “آسیب های فیزیکی” را پوشش نمی دهد.

هنوز به طور رسمی مشخص نشده است که چه چیزی باعث ترک خوردن و شکستن شیشه دوربین پشتی سری پیکسل 7 می شود، هرچند گزارش هایی وجود دارد که ادعا می کند این مشکل ناشی از فریم فلزی مجموعه دوربین است. شاید به همین دلیل است که سری پیکسل 6 سال گذشته نباید دچار چنین مشکلی شود.

نظر شما چیه؟ به نظر شما این موضوع باید تحت گارانتی باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا