اخبار فناوری

چگونه هزینه (قیمت) طراحی وب سایت را تخمین بزنیم؟

یکی از اولین سوالاتی که افراد در مورد طراحی سایت می پرسند این است که هزینه طراحی سایت چقدر است.به طور کلی برآورد هزینه طراحی سایت در هر شرکتی متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. درک محدوده و هزینه طراحی یک وب سایت در مراحل اولیه پروژه نه تنها امکان پذیر بودن پروژه را تضمین می کند، بلکه انتظارات را برای سایت تحویل داده شده نیز تعیین می کند. در اینجا لیستی جامع از اجزایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا هزینه کلی توسعه و طراحی یک وب سایت سفارشی را تخمین بزنید.

چرا برآورد هزینه طراحی وب سایت دشوار است؟

تخمین قیمت طراحی وب سایت تنها توسط افراد متخصص امکان پذیر است، بنابراین در صورت مراجعه به مجموعه های غیرحرفه ای برای این منظور مطمئناً قیمت گذاری اولیه انجام نخواهد شد که به ضرر مدیران کسب و کار خواهد بود. البته ناگفته نماند که شرکت های طراحی سایت قیمت طراحی سایت را بر اساس نوع خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند تخمین می زنند که دلیل اصلی تفاوت در هزینه طراحی سایت می باشد.

همچنین باید گفت که در بسیاری از موارد عدم آگاهی صاحبان کسب و کار از آنچه باید در سایت به کاربران ارائه دهند، برآورد هزینه طراحی وب سایت را برای کارشناسان دشوار کرده است. در واقع، اگر نامزدهای طراحی وب نیازهای خود را زود تشخیص دهند، کار قیمت گذاری راحت تر پیش خواهد رفت. در این بین برای تعیین قیمت، بررسی موارد مختلفی که در زیر توضیح می دهیم ضروری است.

عوامل دخیل در تخمین قیمت طراحی سایت

در این قسمت مواردی را که هر کدام تعیین می کنند مورد بحث قرار می دهیم قیمت طراحی سایت موثر هستند:

آیا نمونه اولیه وب سایت دارید؟

طراحی اولیه یک وب سایت با وایرفریم شروع می شود. وایرفریم ها طرح و ساختار ایجاد می کنند، سلسله مراتب سایت را ایجاد می کنند و اولین نگاه به UX یک وب سایت هستند. هرچه وایرفریم ها کامل تر باشند، تغییرات کمتری در مرحله ساخت و ساز مورد نیاز خواهد بود.

وب سایت شما چقدر است؟

اندازه سایت شما پیچیدگی و دامنه پروژه شما را تعیین می کند. ساده ترین وب سایت ها یک تا ده صفحه دارند. وب سایت های پیشرفته تر می توانند 50 تا 250 صفحه داشته باشند، در حالی که وب سایت های توسعه یافته شامل 250 صفحه یا بیشتر هستند. هرچه صفحات وب سایت شما بیشتر باشد، وب سایت شما به توسعه بیشتری نیاز دارد و هزینه آن نیز بیشتر می شود.

وب سایت شما از چه CMS استفاده می کند؟

اکثر وب سایت ها با CMS ساخته می شوند زیرا به توسعه دهنده اجازه می دهد از یک پلت فرم بصری، آموزنده، تعاملی و پویا استفاده کند. اکثر وب سایت ها از صفحات محصول، تصاویر، ویدیوها یا پست های وبلاگ تشکیل شده اند. یک CMS به توسعه دهنده اجازه می دهد تمام این داده ها را به گونه ای سازماندهی و ارائه کند که موتورهای جستجو به راحتی آن را درک کنند. CMS انتخاب شده برای ایجاد یک وب سایت تا حد زیادی به محتوای وب سایت و اهداف نهایی شما برای کاربر وب سایت بستگی دارد.

وب سایت شما به چه سطحی از طراحی UI نیاز دارد؟

طراحی رابط کاربری شما تجربه کاربری کلی برند شما را هنگام بازدید از وب سایت شما تعیین می کند. آیا می خواهید تجربه کاربری شما شخصی و منحصر به برند شما باشد؟ آیا می خواهید استفاده از رنگ، کنتراست و حرکت را در کل وب سایت خود بهینه کنید؟ یا یک طراحی UI ساده برای اهداف برندسازی شما کارساز خواهد بود؟

آیا وب سایت شما باید ریسپانسیو باشد؟

طراحی واکنشگرا تجربه کاربری شما را با قابلیت های مشاهده بهینه، ناوبری واضح و سهولت استفاده در همه دستگاه ها تعریف می کند. در دنیای امروز، ایجاد یک وب سایت واکنش گرا تضمین می کند که سایت شما بدون توجه به اندازه صفحه نمایش به خوبی کار می کند و واضح است.

به چند صفحه تحریریه برای وب سایت خود نیاز دارید؟

محتوای اصلی در وب سایت شما نه تنها برای موتورهای جستجو، بلکه برای انتشار پیام برند شما ضروری است. هرچقدر نیاز به کپی رایتینگ توسعه وب سایت شما بیشتر باشد، این پروسه بیشتر طول می کشد و هزینه طراحی وب سایت شما بیشتر می شود.

سئوی سایت شما چقدر گسترده است؟

علاوه بر تولید محتوا، وب سایت شما برای رتبه بندی در موتورهای جستجو به سئو نیاز دارد. سطح سئو وب سایت شما می تواند از ابتدایی ترین وظایف سئو داخلی تا سئو کامل وب سایت متفاوت باشد.

وب سایت شما به چه سطحی از یکپارچگی پایگاه داده نیاز دارد؟

اگر نیازهای کسب و کار شما فراتر از یک وب سایت اطلاعات ثابت است، به احتمال زیاد نیاز خواهید داشت که یک پایگاه داده را در توسعه سایت خود ادغام کنید. یکپارچه سازی پایگاه داده به کاربران شما اجازه می دهد تا اطلاعات کاربری خود را برای یک وب سایت تعاملی تر ویرایش یا حذف کنند. بسته به اهداف تجاری شما، یکپارچه سازی پایگاه داده می تواند از ابتدایی ترین وب سایت تا یک وب سایت کاملاً یکپارچه متغیر باشد.

وب سایت شما به چه نوع طراحی چند رسانه ای نیاز دارد؟

امروزه بسیاری از وب سایت ها دارای اجزای چندرسانه ای مانند ویدئو، پخش زنده و انیمیشن هستند تا کاربران را درگیر خود نگه دارند. آیا به تصاویر جذاب، اینفوگرافیک یا محتوای تعاملی نیاز دارید؟ اگر چنین است، باید یکپارچه سازی چند رسانه ای را در برنامه توسعه وب سایت خود قرار دهید.

تکنولوژی وب سایت شما چیست؟

استفاده از بهترین فناوری ها برای طراحی وب سایت ضروری است. البته این سوال به درخواست صاحبان مشاغل نیز بستگی دارد، البته ممکن است نظر کارشناسان طراحی سایت در این زمینه ارجح باشد. به طور کلی، قیمت یک طراحی وب سایت عالی به فناوری در نظر گرفته شده برای طراحی بستگی دارد. به عنوان مثال HTML و HTM5 فناوری های جالبی برای ایجاد سایت هستند که در صورت انتخاب به زمان بیشتری از طراح نیاز دارد. از طرفی می توان به فناوری های دیگری مانند CSS و CSS3 اشاره کرد که برای انجام آنها نیاز به دانش مناسب است. جاوا اسکریپت نیز یکی از فناوری های دیگری است که برای طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و مشخص است که هر کدام از آنها در هزینه طراحی تاثیر دارند.

ویژگی ها و الزامات سایت

امکانات و امکانات یک سایت نیز در قیمت گذاری طراحی سایت موثر است. به همین دلیل است که مراکز طراحی وب قبل از اقدام از صاحبان مشاغل می پرسند که از طراحی چه می خواهند. طبیعتاً واضح است که هر چه یک وب سایت دارای امکانات بیشتری باشد قیمت طراحی وب سایت نیز بالاتر خواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، امکانات و نیازمندی های وب سایت خود را در اولویت قرار دهید.ست برای طراحی سایت.

سایت آماده یا اختصاصی

خرید یک وب سایت آماده یا طراحی یک وب سایت اختصاصی موضوع مهمی است که بسیاری از صاحبان مشاغل قبل از شروع کسب و کار خود با آن مواجه هستند. در بیشتر موارد توصیه می شود در این زمینه از افراد متخصص و با تجربه استفاده شود، اما به طور کلی برای انتخاب یکی از این دو عنصر باید اهداف مدیران مجموعه مورد بررسی قرار گیرد و سپس بهترین d بین آنها باشد. در نظر گرفته شده. . با این حال خرید سایت آماده برای شرایط زیر مناسب تر است:

  • • مدیرانی که قصد ندارند قیمت طراحی وب سایت را زیاد در نظر بگیرند.
  • • مدیرانی که نیاز به راه اندازی سایت برای اهداف کوتاه مدت دارند.
  • • مدیرانی که علاقه ای به سایت های حرفه ای ندارند.
  • • رضایت مدیران از حداقل امکانات سایت.

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم نحوه تعیین قیمت طراحی سایت را به شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که عوامل دیگری نیز در برآورد هزینه طراحی وب سایت موثر هستند که از جمله آنها می توان به کیفیت طراحی سایت، پشتیبانی پس از طراحی و … اشاره کرد که به انتخاب درست مرکز طراحی سایت بستگی دارد. به طور کلی از آنجایی که طراحی وب سایت فوق العاده تخصصی است، توصیه می کنیم از مجموعه های مجرب و آزمایش شده شرکت استفاده کنید ایجاد وب سایت ها وب a (webone.co) یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد که علاوه بر استفاده از کارشناسان حرفه ای، از قیمت های مقرون به صرفه نیز برای جلب رضایت بیشتر مشتریان استفاده کرده است. از این پس برای هرگونه ارتباط با مجموعه وب وان کافی است از روش های ارتباطی قرار داده شده در ادامه مقاله استفاده کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا