اخبار فناوری

پیش فروش سایپا پنج شنبه 22 دی 1401 برای 3 محصول جدید

مدت زیادی از ساماندهی طرح فروش برای متقاضیان عادی می گذرد. سایپا می خواهد با پیش فروش جدید این روند را بشکند. اطلاعات رسمی اخیرا پیش فروش سایپا، پنجشنبه 22 دی 1401 برای 3 محصول جدید منتشر شد.

پیش فروش سایپا، پنجشنبه 22 دی 1401

سایپا طرح فروش جدید خود را برای آذرماه 1401 اعلام کرده است که در این طرح شاهد محصولات جدیدی هستیم که تا به حال ندیده ایم. اگرچه «جدید» به این معنا نیست که شاهد یک مدل کاملاً جدید هستیم، اما طبق معمول سایپا تغییرات جزئی روی کوئیک و ساینا خواهد داشت.

ساینا اس

ساینا اس

البته این بار فقط نام محصول را در اختیار داریم و بدون ذکر جزئیات از مشخصات دقیق این خودروها، نامزدها محکوم به انتخاب هستند! اسامی این خودروهای جدید عبارتند از:

  1. 1- GX سریع
  2. 2- مدل Quick R GX
  3. 3- دوسوخت ساینا اس
  4. 4- Rapid R اتوماتیک

حدس زدن مشخصات دو گزینه آخر ساده به نظر می رسد. به هر حال احتمال دارد سومین ساینا S که فقط دوگانه سوز است و چهارمی دو چرخ متحرک سریع با گیربکس اتوماتیک CVT.

گزینه اول و دوم نامشخص است. در حال حاضر ما هیچ اطلاعاتی در مورد تفاوت QuickGX با QuickGX استاندارد نداریم. اما با توجه به قیمت احتمالی آن در حدود 225 میلیون تومان از کارخانه و تفاوت قابل توجه با قیمت 167 میلیون تومانی کویک استاندارد، انتظار پیشرفت های چشمگیری را داریم. مدل Quick R GX با طراحی دو رنگ یکسان است.

قیمت Quick GX چقدر خواهد بود؟

اما چرا گفته می شود قیمت کوییک جی ایکس احتمالا 225 میلیون تومان است؟ از روی تجربه حدس می زنیم که سایپا همچنان می گیرد تقریبا 50% قیمت خودرو در زمان پیش فروش. برنامه های پیش فروش قبلی سایپا به طور کلی یکسان و در یک قانون نانوشتهاگرچه قیمت در زمان تحویل مشخص نیست، اما پیش پرداخت معمولاً 50 درصد قیمت نهایی است.

با توجه به نمودار پیش فروش جدید سایپا و قیمت های پیش خرید آن می توانید قیمت نهایی ممکن را دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که در این طرح قیمت نهایی خودرو نامشخص است و ممکن است اتفاقی بیفتد!

پیش فروش سایپا، پنجشنبه 22 دی 1401

پیش فروش سایپا، پنجشنبه 22 دی 1401

تاریخ تحویل خودرو در این طرح فروش از شهریور تا بهمن 1402 مشخص شده است.یعنی 9 تا 12 ماه پیش فروش سایپا با قیمت قطعی نامعلوم.

نظر شما در مورد این طرح فروش سایپا چیست؟ شرکت میکنی؟ با توجه به تاریخ تحویل، نامشخص بودن قیمت و حتی مشخصات دقیق خودروها، انتظار استقبال کم از این طرح فروش را داریم و در صورت شرکت در آن به احتمال زیاد برنده خواهید شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا