اخبار فناوری

پیشنهاد هکر توییتر به ایلان ماسک برای خرید اطلاعات 400 میلیون اکانت این شبکه اجتماعی

اخیراً گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه اطلاعات 400 میلیون حساب کاربری توییتر هک شده و اکنون در دست هکرها است. این موضوع به طریق مهمی به ایلان ماسک، مرد شماره یک به حاشیه رانده شده در جهان مرتبط خواهد شد. اکنون شاهد پیشنهاد هکر توییتر به ایلان ماسک برای خرید اطلاعات 400 میلیون اکانت این شبکه اجتماعی هستیم. با مایفون مگ بیا

پیشنهاد هکر توییتر به ایلان ماسک برای خرید اطلاعات 400 میلیون اکانت این شبکه اجتماعی

یک هکر ناشناس مدعی شد که به 400 میلیون حساب کاربری توییتر دسترسی داشته است. او ادعا می کند که با یافتن مسائل امنیتی در سیستم توییتر، این شبکه اجتماعی را هک کرده است. داده‌هایی که در اختیار دارد شامل ایمیل‌ها و شماره تلفن افراد مشهور، مشاغل، کاربران عادی و هزاران اطلاعات خاص و نام‌های کاربری است. به گفته وی، هیچکس جز مدیر عامل توییتر، یعنی ایلان ماسک، نباید آنها را بخرد.

پیشنهاد یک هکر توییتر به ایلان ماسک

البته به نظر می رسد ایلان ماسک هنوز پاسخی به او نداده است. فروشنده که خود را به عنوان وب تاریک با نام مستعار ریوشی معرفی می کند، دسترسی آزمایشی به 1000 حساب توییتر را باز کرده است تا خریدار بالقوه بتواند صحت افشا را تأیید کند. در این صورت، خریدار می تواند اطلاعات حساب شخصی دونالد ترامپ جونیور، کارشناس امنیت سایبری برایان کربس و دیگر افراد مشهور را پیدا کند.

او این را گفت: توییتر یا ایلان ماسک! اگر در حال خواندن این مطلب هستید، در حال حاضر به دلیل نقض GDPR با جریمه بیش از 5.4 میلیون نفر روبرو هستید و جریمه 400 میلیون کاربر برای شما وضعیت بسیار بدتری است. بهترین شرط شما در حال حاضر برای اجتناب از پرداخت 276 میلیون دلار جریمه نقض GDPR مانند فیس بوک (برای افشای اطلاعات 533 میلیون کاربر) این است که این داده ها را به طور انحصاری خریداری کنید.

پیشنهاد یک هکر توییتر به ایلان ماسک

به گزارش خبرگزاری GizChina، قبلاً شنیده ایم که اتحادیه اروپا در توئیتر به دلیل افشای اطلاعات 5.4 میلیون کاربر تحقیق خواهد کرد. این افشاگری قبل از اینکه ایلان ماسک مدیرعامل توییتر شود اتفاق افتاد. اما اگر این درست باشد از این مسئولیت دوری نمی کند. اگر اتحادیه اروپا شواهدی مبنی بر نقض داده ها پیدا کند، توییتر می تواند تا 4 درصد از درآمد سالانه خود را جریمه کند. تا زمان نگارش این خبر، ایلان ماسک به هیچ وجه به پیشنهاد هکر واکنشی نشان نداده است. به نظر می رسد خبر درز این اطلاعات موثق و صحت داشته باشد.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه هکر توانسته است از طریق یک آسیب پذیری API وارد سیستم توییتر شود که به هکر اجازه می دهد پروفایل توییتر را از هر ایمیل یا شماره تلفنی بازیابی کند. این شبیه به نقض اطلاعات 533 میلیونی فیس بوک است که در سال 2021 گزارش شد. به گفته آلون گیل، یکی از بنیانگذاران هادسون راک، در واقع، متا برای این هک عظیم مورد ضربه قرار گرفت و 275 میلیون دلار جریمه پرداخت کرد. نظر شما کاربران مایفون مگ پیشنهاد هکر توییتر به ایلان ماسک برای خرید اطلاعات 400 میلیون اکانت این شبکه اجتماعی چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا