اخبار فناوری

پوستر رویداد معرفی گلکسی S23 سامسونگ به طور تصادفی لو رفت

دو هفته پیش بود تاریخ عرضه گلکسی S23 سامسونگ فاش شده است و ما 12 بهمن 1401 را برای آن پیشتاز کرده ایم. به نظر می رسد که این تاریخ باید صحیح باشد زیرا امروز پوستر رویداد معرفی گلکسی S23 سامسونگ به طور اتفاقی لو رفت و دوباره همان تاریخ را به ما می گوید.

پوستر رویداد معرفی گلکسی S23 سامسونگ

پوستر رویداد معرفی گلکسی S23 سامسونگ

پوستر رویداد معرفی گلکسی S23 سامسونگ

چندین تصویر با عنوان “پوستر رویداد راه اندازی سامسونگ گلکسی اس 23” در اینترنت منتشر شده است که تاریخ و لینک روی آن ها قرار دارد. این دو تصویر که در واقع پوستری با نسبت های مختلف هستند، مشکل دیگری یعنی طراحی دوربین سه گانه برخی از اعضای این خانواده را تایید می کند.

پیش از این و بر اساس گزارش های دیگر، می دانیم که گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس با همان ترکیب دوربین سه گانه عرضه خواهند شد. از نظر طراحی، انتظار داریم این زبان طراحی جدید سامسونگ برای سال 2023 باشد و شاهد حذف جزیره دوربین باشیم. در این طراحی هر دوربین به طور جداگانه از بدنه بیرون زده است. مشابه همین طرح چند روز پیش گلکسی A14 5G انتشار رسمی

تاریخ 1 فوریه 2023 یا 12 بهمن 1401 برای معرفی خانواده گلکسی S23 در این پوستر نشان داده شده است. همانطور که قبلاً دیدیم، این تاریخ مدتی پیش برای رونمایی از پرچمداران 2023 سامسونگ پیشنهاد شد.

این پوسترها به طور رسمی منتشر نشده اند، بنابراین باید در نظر داشته باشید که اصالت آنها به طور کامل تایید نشده است. با این حال انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات رسمی یا غیر رسمی را با دقت بالایی دریافت کنیم.

آیا منتظر خانواده گلکسی S23 هستید؟ کدام عضو برای شما جذاب تر خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا