اخبار فناوری

پوستر جدید Xiaomi 13 Ultra منتشر شد: 60 دقیقه شارژ با تنها 1٪ باقی مانده!

شاید ترسی را که هر کاربر گوشی هوشمند با دیدن آن رنگ قرمز در نماد باتری احساس می کند، بدانید. اکثر گوشی های هوشمند پس از رسیدن باتری به 15 درصد به سرعت خاموش می شوند. اما در جدیدترین پوستر منتشر شده ادعا شده است که شیائومی 13 اولترا 60 دقیقه با تنها 1 درصد باتری باقی می ماند. این توسعه به لطف تراشه های Surge P2 و Surge G1 که توسط خود شیائومی توسعه یافته است، انجام خواهد شد.

شیائومی 13 اولترا با تراشه‌های جدید، استقلال بهتری خواهد داشت

جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی در تاریخ 18 آوریل با دوربین توسعه یافته توسط لایکا معرفی خواهد شد. در آستانه رونمایی از شیائومی 13 اولترا، پوستر جدیدی از این دستگاه منتشر شد که قابلیت شارژ آن را برجسته می کند. پرچمدار بعدی شیائومی با تراشه های Surge P2 و Surge G1 وارد بازار خواهد شد. دقیقاً به لطف این تراشه‌های باتری جدید است که شیائومی 13 اولترا می‌تواند تنها با 1 درصد باتری باقیمانده خود به مدت 60 دقیقه کار کند. متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد تراشه Surge G1 وجود ندارد. اما ما می دانیم که Surge P2 جانشین تراشه Surge P1 است که در سری Xiaomi 12 استفاده شد. این شرکت ادعا می کند که P1 به مدیریت بهتر گرما و بهبود عملکرد شارژر کمک می کند.

پوستر ارسال شده توسط شیائومی

با توجه گزارش Gizmochina، تراشه های جدید عمر باتری گوشی را بهبود می بخشد. ادعا می شود پس از اینکه شارژ شیائومی 13 اولترا به 1 درصد رسید، می توانید یک ساعت با آن کار کنید یا 12 دقیقه صحبت کنید. البته این میزان شارژ تنها زمانی حاصل می شود که دستگاه در «حالت باتری اضطراری» باشد. شیائومی 13 اولترا یک گوشی هوشمند دوربین مدار خواهد بود. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار داده شده است. دوربین اصلی به سنسور 1 اینچی سونی IMX989 مجهز شده است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2قدرت پردازش مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین خواهد کرد.

تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا به طور رسمی مشخص شد: 29 آوریل

نظر شما در مورد Xiaomi 13 Ultra بر اساس مشخصات و اطلاعات لو رفته چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا