اخبار فناوری

پوستر جدید پوکو F5 Pro منتشر شد: استفاده از نمایشگری با وضوح WQHD+

چند روز پیش پوکو رسماً اعلام کرد که گوشی های هوشمند F5 و F5 Pro در نهم می (۱۹ اردیبهشت ماه) رونمایی خواهند شد. هم اکنون اما پوستر جدیدی از پوکو F5 Pro منتشر شده است. این پوستر نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور از نمایشگری با رزولوشن WQHD+ برخوردار خواهد بود. پوستر منتشر شده، برخی از جزئیات طراحی اف ۵ پرو را نیز فاش می‌کند.

پوکو F5 Pro از فریم فلزی برخوردار نخواهد بود

پوستر جدید پوکو F5 Pro نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی با وضوح WQHD+ برخوردار خواهد بود. هم اکنون مطمئن هستیم که دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قرار میگیرد. پوستر منتشر شده نشان می‌دهد که دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم پوکو اف ۵ قرار خواهد گرفت. در لبه پایینی این گوشی هوشمند درگاه USB type-C، میکروفون اصلی، خروجی اسپیکر و ورودی سیم کارت دیده می‌شود. بر اساس تصویری که منتشر شده، ما هیچ خط آنتنی بر روی فریم پوکو اف ۵ پرو نمی‌بینیم. این موضوع نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مورد بحث از فریم فلزی برخوردار نخواهد بود.

پوستر POCO F5 Pro

متاسفانه پوستر پوکو F5 Pro، قاب پشتی این دستگاه را نشان نمی‌دهد. اما پوستر جدید پوکو اف ۵، طراحی پشتی این تلفن هوشمند را فاش می کند. انتظار می‌رود که این دستگاه در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده Redmi Note 12 Turbo باشد.

پوستر POCO F5

سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی Poco F5 رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. می‌دانیم که این گوشی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ تأمین خواهد کرد.

پوستر POCO F5

همان طور که اشاره گردید، پوکو اف ۵ همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ توربو خواهد بود. انتظار می رود Poco F5 Pro نسخه ری‌برند شده ردمی کی ۶۰ باشد. مطابق با گزارش GSMArena، این تلفن هوشمند به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز خواهد شد.

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 Pro مشخص شد: ۱۹ اردیبهشت ماه

 

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/29/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-f5-pro-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا