اخبار فناوری

پورت USB C آیفون 15 با پورت آیفون 15 پرو متفاوت خواهد بود

سری آیفون 14 معرفی شد و شایعه وجود درگاه USB C برای چندین سال محقق نشد. با فشار اتحادیه اروپا، بسیاری از منابع معتقدند که سری آیفون 15 با درگاه USB C عرضه می شود. آخرین گزارش ها به ما می گوید که پورت USB-C آیفون 15 در مقایسه با آیفون 15 پرو، متفاوت خواهد بود.

پورت USB-C آیفون 15

اپل در حال تغییر پورت آیفون های خود به USB-C است، اما باید دید این تغییر چه زمانی رخ خواهد داد. مینگ چی کو (تحلیلگر مشهور) مطمئن است که تغییر پورت در نیمه دوم سال 2023 انجام می شود که باید همزمان با عرضه سری آیفون 15 باشد.

او فکر می‌کند که اپل درگاه USB-C را به همه مدل‌های جدید آیفون 15 خود خواهد آورد، اگرچه فقط مدل‌های آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس استاندارد USB 3.2 یا حداقل تاندربولت 3 را دریافت خواهند کرد. این پلتفرم باید حداکثر سرعت 40 گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد. برای انتقال داده آیفون 15 و 15 مکس از USB C با استاندارد USB 2.0 (حداکثر 480 مگابیت در ثانیه) استفاده می کنند که سرعتی برابر با پورت لایتنینگ در آیفون های فعلی است.

اپل سابقه طولانی در تمایز ویژگی‌های آیفون‌های پرو و ​​کلاسیک خود دارد، بنابراین استاندارد سریع‌تر USB-C در مدل‌های Pro برای موبایل‌های کوپرتینویی منطقی است. او همچنین حدس می‌زند که اپل ممکن است دکمه‌های صدا را در حالت جامد (بدون بازخورد فیزیکی، مانند Touch ID در آیفون 7 و 8) به سری 15 پرو اضافه کند. 15 Pro Max همچنین می تواند دارای لنز پریسکوپ با بزرگنمایی 6 برابر باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر سری آیفون 15 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا