اخبار فناوری

پشتیبانی اندروید 14 از کنترلر Dual Sense Edge Pro PS5 برنامه بعدی گوگل است

گوگل با سیستم عامل موبایل خود توانسته است پشتیبانی بسیار خوبی از سایر قطعات سخت افزاری کاربران ارائه دهد و این رویه مثبت به طور مستمر در برنامه این شرکت برای هر نسل گنجانده شده است. در مورد دوم، به نظر می رسد پشتیبانی از اندروید 14 برای کنترلر Dual Sense Edge Pro PS5 برنامه بعدی گوگل باشد. در تداوم با مایفون مگ بیا

پشتیبانی اندروید 14 از کنترلر Dual Sense Edge Pro PS5

DualSense Edge یک گیم پد ساخته شده توسط سونی است که به طور خاص برای پلی استیشن 5 طراحی شده است. اگرچه این کنترلر در حال حاضر با دستگاه های اندرویدی سازگار نیست، به نظر می رسد که در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های اخیر، اندروید 14 از DualSense Edge پشتیبانی می‌کند که برای کسانی که هم پلی‌استیشن 5 و هم گوشی اندرویدی دارند، یک پیشرفت مثبت است. این موضوع تاثیر مثبتی بر تجربه مشترک این دو پلتفرم خواهد داشت.

برای کسانی که قبلاً دارای کنترلر DualSense Edge هستند، امکان استفاده از آن در دستگاه اندرویدی برای اجرای بازی های موبایل وجود دارد. اگرچه ممکن است به دلیل قیمت بالای آن مقرون به صرفه ترین گزینه نباشد، اما نباید فراموش کنیم که DualSense Edge یک کنترلر حرفه ای است که با دکمه های قابل تنظیم و جوی استیک اختصاصی، ابزاری ایده آل برای گیمرهای حرفه ای خواهد بود.

پشتیبانی از اندروید 14 از کنترلر Dual Sense Edge Pro

پشتیبانی از DualSense Edge در اندروید 14 توسط میشال رحمان از XDA-Developers کشف شد، او همچنین گفت که فایل‌های چیدمان کلید کنترلر را در اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 14 پیدا کرده است. اندروید 14 تا اواخر امسال منتشر نخواهد شد و دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده خواهد بود. در ماه مارس و بتا از آوریل تا جولای.

با توجه GizChina، گیمرها می توانند مشتاقانه منتظر استفاده از DualSense Edge با بازی های موبایل مورد علاقه خود در اندروید باشند. توجه به این نکته مهم است که این بازی ها ممکن است از کنترل های قابل تنظیم این کنترلر به طور کامل استفاده نکنند. علاوه بر این، این کنترلر نسبت به سایر کنترلرهای رده بالا عمر باتری کمتری دارد. بنابراین ممکن است نیاز به شارژ مجدد آن بیش از پیش ایجاد شود.

کنترلر DualSense Edge سونی برای PS5 با گزینه های سفارشی سازی فراوان معرفی شده است.

به طور کلی، اضافه شدن پشتیبانی از DualSense Edge در اندروید 14 خبر بسیار خوبی برای کاربران پلی استیشن 5 و اندروید است. کنترلر قابل تنظیم یک تجربه عالی از بازی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد بازی های موبایل را روی صفحه بزرگ با یک کنترلر آشنا انجام دهید. بنابراین قطعا بسیاری از کاربران مشتاق تجربه استفاده از این کنترلر در پلتفرم اندروید خواهند بود. نظر کاربران Tranji در مورد پشتیبانی اندروید 14 از کنترلر Dual Sense Edge Pro PS5 چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا