اخبار فناوری

پست علی دایی رکورد لایک اینستاگرام فارسی را شکست

صفحات اینستاگرام ایرانی رکوردهای قابل توجهی در سطح جهانی به دست آورده اند. برای مثال صفحه اینستاگرام امیر تتلو 2 رکورد “بیشترین نظرات” و “بیشترین بیننده زنده” وجود داشت، اما بعداً این صفحه بسته شد. اکنون رکورد جدیدی برای جامعه اینستاگرام فارسی ثبت شده است. پیام علی دایی اینستاگرام فارسی لایک ضبط شکست

اینستاگرام فارسی لایک ضبط

علی دایی کاپیتان سابق تیم ملی ایران و یکی از سرشناس ترین چهره های فوتبال جهان با جدیدترین پست خود در اینستاگرام رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. او به مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر دعوت شد اما از سفر به قطر خودداری کرد.

اینستاگرام فارسی لایک ضبط

اینستاگرام فارسی لایک ضبط

این خبر در صفحه رسمی اینستاگرام علی دایی منتشر شده است. در زمان نگارش این خبر 3 میلیون و 176 هزار و 170 لایک برای این پست ثبت شده است. پستی که 6 روز پیش در صفحه 11 میلیونی منتشر شد و رکورد مهمی برای جامعه فارسی زبان اینستاگرام محسوب می شود. حتی صفحاتی که بیشترین فالوور را داشتند نیز به چنین رکوردی دست پیدا نکردند.

علاوه بر این، نیم میلیون نظر (دقیقا 499963 – تا این لحظه) برای پست مذکور ثبت شده است. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در این پست نوشت:

با سلام خدمت هموطنان عزیز و ارجمندم

در این روزها که حال بسیاری از ما خوب نیست، به دعوت رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در جام جهانی به همراه همسر و دخترانم پاسخ منفی دادم.

به امید روزهای روشن برای ایران و ایرانی

علی دایی

نظر شما در مورد ثبت این رکورد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا