اخبار فناوری

پزشک از دوربین ماکرو آیفون 13 پرو برای بررسی چشم بیماران استفاده می کند

یکی از ویژگی های جدید آیفون 13 پرو-یک حالت ماکرو جدید برای ضبط عکس ها و فیلم های بسیار نزدیک به دوربین اضافه کنید. در حالی که اکثر کاربران از این ویژگی جدید برای ثبت جزئیات در طبیعت استفاده می کنند ، دکتر تامی کورن متوجه شد که می تواند از ماکرو iPhone 13 Pro خود برای بررسی چشم بیماران خود استفاده کند و این ویژگی را برای درمان چشم مفید دانست.

برنامه دوربین ماکرو iPhone 13 Pro در پزشکی

در یک پست لینکدیناطلاعات چشم پزشک در مورد نحوه استفاده از iPhone 13 Pro Max برای معاینه چشم بیمار دوربین جدید اشتراک گذاری. او می گوید به لطف حالت کلان ، می تواند عکس های بسیار دقیقی از چشم ها بگیرد ، که به او امکان می دهد جزئیات مهم در مورد سلامت بیماران را ببیند و ثبت کند.

دکتر به یکی از بیماران خود که پیوند قرنیه کرده است نشان می دهد و اکنون باید مدام بررسی کند که آیا عینک او بهبود می یابد یا خیر.

این هفته از آیفون 13 پرو مکس برای عکسبرداری ماکرو از چشم بیمارم استفاده کردم و تحت تأثیر قرار گرفتمبه این قابلیت در زمینه مراقبت از چشم بیمار و پزشکی از راه دور ابداع می شود. ببینیم کجا می رود. عکسها از بهبود سایش پیوند قرنیه است. اجازه استفاده از عکسها از بیمار گرفته شد. پی نوشت: این “دوربین حرفه ای” همچنین شامل یک برنامه تلفن است!

استفاده از دوربین ماکرو آیفون 13 پرو برای بررسی چشم بیماران

استفاده از دوربین ماکرو آیفون 13 پرو برای بررسی چشم بیماران

با جفری لوئیس ، اپتومتریست ، دو پزشک در مورد اینکه چگونه این ویژگی باید در پیشرفت پزشکی از راه دور بسیار مفید باشد بحث می کنند.

Dovetails با مجازی شدن به آرامی بر موانع تصویر غلبه می کند. راه دیگری برای تأثیرگذاری ، مدیریت و ایجاد روابط طولانی مدت با بیماران ما.

با وجود حالت جدید دوربین ، اپل لنز جدیدی را مخصوص عکاسی ماکرو اضافه نکرده است. در عوض ، iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max دارای یک لنز فوق عریض پیشرفته با دیافراگم f / 1.8 بزرگتر و میدان دید 120 درجه هستند که به لطف افزودن تصویر ، اکنون به آنها امکان می دهد تا از فاصله دور ماکرو عکس بگیرند. فوکوس خودکار (PDAF) آنها از هر جسم 2 سانتی متر فاصله دارند.

چرا اپل موقعیت دوربین را در iPhone 13 در مقایسه با iPhone 12 تغییر داده است؟

نظر شما در مورد استفاده این پزشک از حالت جدید ماکرو در جدیدترین گوشی اپل برای معاینه و معاینه چشم بیمارانش چیست؟ در اینجا ، مانند بسیاری از تجربیات گذشته ، مشاهده کردیم که اپل از فناوری بالغ شده و از آن در iPhone خود استفاده کرده است. البته ، او قبلاً می توانست این قابلیت را اضافه کند ، و هیچ مانع سخت افزاری برای آن وجود نداشت. علاوه بر این ، نباید این را با لنزهای منحصر به فرد میکروفون های پرچمدار Xiaomi و Oppo برابر دانست و استفاده از این سه با یکدیگر متفاوت است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا