اخبار فناوری

پر استفاده ترین رمز عبور در سال 2021 کلمه “سامسونگ” است.

یکی از جالب ترین مواردی که سالانه افراد زیادی با آن سر و کار دارند و حتی در ابعاد تخصصی تری توسط شرکت های امنیتی مورد بررسی قرار می گیرد، سوال از پسوردهایی است که کاربران استفاده می کنند. با توجه به تحلیل های ارائه شده، به نظر می رسد پر استفاده ترین رمز عبور در سال 2021 کلمه «سامسونگ» باشد. با مایفون مگ بیا

پر استفاده ترین رمز عبور در سال 2021 کلمه “سامسونگ” است.

هر کسی که دانش کامپیوتری دارد باید برای حساب های کاربری رمز عبور انتخاب کند. همه ما می دانیم که شکستن رمزهای عبور پیچیده سخت تر است. برخی از برنامه ها و وب سایت ها حتی اصرار دارند که کاربران اعداد، حروف بزرگ یا حتی نمادها (مانند @#$%) را برای تقویت رمز عبور اضافه کنند. برخی دیگر حتی اصرار دارند که رمز عبور آنها از تعداد مشخصی کاراکتر کوتاهتر نباشد.

جالب است بدانید برخی افراد در انتخاب رمز عبور بسیار تنبل هستند. برخی از آنها از نام یا تاریخ تولد خود به عنوان رمز عبور استفاده می کنند که حدس زدن آنها بسیار آسان است. با این حال، آیا می دانستید که برخی افراد در انتخاب رمز عبور آنقدر تنبل هستند که از نام شرکت ها استفاده می کنند؟ بله، «سامسونگ» یکی از پرکاربردترین پسوردهای دنیاست.

پر استفاده ترین رمز عبور در سال 2021

مطالعه‌ای که توسط شرکت Nordpass انجام شده است نشان می‌دهد که «سامسونگ» یا «سامسونگ» یکی از رایج‌ترین رمزهای عبور در حداقل 30 کشور جهان است. این امر امنیت میلیون ها کاربر را در سراسر جهان به خطر می اندازد. استفاده از نام برند مورد علاقه تلفن هوشمند، تلویزیون یا لوازم خانگی خود مانند “سامسونگ”، زیرا رمز عبور شما بدترین تهدید نیست. با این حال، این روندی است که در سال های اخیر بارزتر شده است. رمز عبور “سامسونگ” در سال 2019 در رتبه 198 قرار گرفت اما در سال 2020 به رتبه 189 و در سال 2021 به رتبه 78 رسید و از 100 رتبه برتر سال گذشته خارج شد.

بیشترین رمز عبور کاربران چیست؟!
پر استفاده ترین رمز عبور کلمه Password است که گفته می شود تقریباً 5 میلیون کاربر در سراسر جهان آن را انتخاب می کنند. دیگر رمزهای عبور رایج عبارتند از: «123456»، «123456789»، و «مهمان». در مورد “سامسونگ”، معلوم می شود که این تنها رمز عبور مارکی نیست که توسط کاربران بی شماری در وب استفاده می شود. برندهای دیگری مانند تیفانی، نایک و آدیداس نیز محبوب هستند. در برخی موارد، برخی از علاقه مندان به خودرو حتی با استفاده از کدهایی مانند «کیا» و «مینی» هک شده اند.

پر استفاده ترین رمز عبور در سال 2021

به گزارش خبرگزاری GizChina، به نظر می رسد که مردم از حروف بزرگ یا کوچک “سامسونگ” برای رمزهای عبور استفاده کنند، در مورد امنیت تفاوت چندانی ایجاد نمی کند. طبق گزارش های اخیر، شکستن یک رمز عبور ساده و قابل پیش بینی کمتر از یک ثانیه طول می کشد. از ترکیب حروف بزرگ و کوچک با اعداد نیز نتایج متفاوتی حاصل می شود.

یک رمز عبور 7 کاراکتری که همه این عناصر را ترکیب می کند، ممکن است حدود 7 ثانیه طول بکشد تا شکسته شود. با این حال، یک رمز عبور 8 کاراکتری حدود 8 دقیقه طول می کشد. هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید، عضویت یا موارد دیگر، عاقلانه است که از رمزهای عبور مانند “Samsung” یا “Samsung” استفاده نکنید. در واقع، پیش بینی و شکستن این رمزهای عبور آسان و راحت است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا