اخبار فناوری

پتنت شیائومی برای قرار دادن صفحه نمایش زیر شیشه خودرو

شیائومی گفت که این شرکت به دنبال ورود به بازار خودرو با مدل برقی است. همانطور که انتظار می رفت این خودرو در سال 2024 در بازار چین رونمایی خواهد شد. امروزه حق ثبت اختراع شیائومی برای قرار دادن صفحه نمایش زیر شیشه خودرو مشاهده شده است که در صورت تحقق می تواند جالب باشد. پیش از این، BOE یک نمونه اولیه نمایشگر شفاف برای پنجره سمت سرنشین نشان داده بود.

پتنت شیائومی برای خودروی الکتریکی این شرکت

اخیراً در پایگاه ملی پتنت چین مشاهده شده است که درخواست ثبت اختراع «خودرو شیائومی» چند روز پیش توسط نهاد نظارتی این کشور تأیید شده است. با توجه به تایید این درخواست، نام ثبت اختراع مذکور کاملا مشخص شد. این پتنت “خودرو (استفاده عملی)” نام دارد و توسط “Xiaomi Car” یکی از زیرمجموعه های گروه شیائومی مستقر در پکن ثبت شده است.

پتنت «خودرو شیائومی» حاوی جزئیات بسیار جالب و هیجان انگیزی است. به نظر می رسد که خودروی شیائومی یک صفحه نمایش شفاف زیر شیشه دارد جلو در واقع، شما یک تجربه نمایش هدآپ تمام صفحه را خواهید داشت.

در توضیحات این پتنت آمده است که این فناوری به رانندگان کمک می کند تا اطلاعات خودرو را راحتتر مشاهده کنند و ایمنی رانندگی را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، اکثر وسایل نقلیه دارای نمایشگرها و اطلاعات مهم روی داشبورد یا پشت فرمان هستند و رانندگان برای بررسی آنها باید به پایین نگاه کنند. طبیعتاً این برای رانندگی ایمن مناسب نیست.

طبق این پتنت، خودروی شیائومی قرار است اطلاعات مورد نیاز شما را مستقیماً روی شیشه جلوی خودرو نمایش دهد تا چشمان شما از جاده منحرف نشود. در عین حال داده های مهمی مانند سرعت خودرو، اعلان ها و اطلاعات شارژ باتری خودروهای برقی را به شما نشان می دهد. البته این خودش می تواند باعث حواس پرتی دیگری شود!

بر اساس برنامه رسمی شیائومی، تولید انبوه خودروهای این برند از سال 2024 آغاز می شود، اخیراً لو ویبینگ در کنفرانس گزارش مالی گفته است که توسعه خودروی شیائومی طبق برنامه قبلی به طور کامل در حال پیشرفت است.

به گفته وی، این عملکرد شرکت “بیش از انتظارات” است و گفته می شود که بسیار جلوتر از برنامه اولیه است. او اضافه کرد:

بر اساس وضعیت فعلی، من معتقدم که تجارت خودروی شیائومی همچنان بدون مشکل و طبق برنامه پیش می رود.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این ایده خوبی برای ماشین است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا