اخبار فناوری

ویژگی Watch YouTube را به زودی به نسخه وب این پلتفرم اضافه کنید

بدون شک ، YouTube را باید محبوب ترین پلتفرم انتشار ویدیو دانست. این پلت فرم قابلیت های جذاب و کاربردی مختلفی را ارائه می دهد. به تازگی اعلام شده است که قابلیت YouTube Watching Watch به نسخه وب این پلتفرم اضافه می شود. با استفاده از این ویژگی ، فیلم هایی که نیمی از آنها در مرورگر وب پخش می شوند از طریق تلفن هوشمند جمع آوری می شوند. البته هنوز قابلیت Watch Watch یوتیوب به صورت رسمی منتشر نشده است. گفته می شود که این ویژگی جدید در Android TV نیز پشتیبانی می شود. ادامه دادن با ؟؟ با من بودن.

عملکرد تماشای YouTube را ادامه دهید؟!

اخیراً گزارش شده است که یوتیوب ویژگی جدیدی را معرفی کرده است به تماشا ادامه دهید یا “به تماشا ادامه بده” اضافه خواهد کرد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد از طریق تلفن مینی پلیر YouTube از تلفن خود و سایر دستگاه های متصل به وب فیلم ببینند. این امکان برای کاربران وجود دارد که ویدیویی را در YouTube در Android یا iOS تماشا کنند و سپس آن ویدیو را ببندند. با استفاده از این ویژگی جدید ، می توانید با بازکردن YouTube در وب به تماشای همان ویدیو ادامه دهید.

به تماشای ویژگی YouTube ادامه دهید

ویدئو در گوشه سمت راست پایین وب سایت YouTube ظاهر می شود و متن “Watch Watching” در زیر عنوان ویدیو در مینی پلیر ظاهر می شود. در سال 2018 ، YouTube ویژگی Miniplayer را برای همه کاربران دسکتاپ معرفی کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا ویدئوها را در پنجره های کوچکتر در انتهای صفحه ذخیره کنند تا بتوانند همزمان در YouTube گشت و گذار کنند.

با نحوه بارگذاری یک فیلم رایگان در YouTube آشنا شوید

عملکرد کلیپ YouTube به شما امکان می دهد بخشی از ویدیو را به اشتراک بگذارید

سرانجام قابلیت تصویر در تصویر YouTube به سیستم عامل اضافه شد

انتشار این ویژگی جدید در YouTube ابتدا توسط پایگاه خبری 9to5Google گزارش شد. بر اساس این گزارش ، کاربران می توانند به تماشای فیلم از طریق تلفن خود و سایر دستگاه های موجود در وب با پخش کننده کوچک YouTube ادامه دهند. این پخش کننده ویدئویی کوچک دارای دکمه پخش است تا از جایی که کاربر ویدیو را متوقف کرده است ادامه دهد. با کلیک بر روی هر نقطه در پنجره شناور ، کاربر به صفحه اصلی آن ویدئو هدایت می شود.

عملکرد “ادامه تماشا” برای Android TV نیز موجود است

طبق گزارشات تا کنون ، ویژگی جدید YouTube برای Android TV نیز کار خواهد کرد. برای فعال کردن همگام سازی ، کاربران باید به همان حساب Google وارد شوند. البته یوتیوب رسماً انتشار این ویژگی را اعلام نکرده است. سایت خبری گجت 360 او همچنین وجود این ویژگی جدید را در سایت YouTube تایید نکرده است. در همین حال ، یوتیوب نیز یک ویژگی جدید را آزمایش می کند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد فیلم ها را در مرورگر وب دسکتاپ خود بارگیری کنند. این ویژگی تا 19 اکتبر (27 اکتبر) به عنوان نسخه آزمایشی برای مشترکین ویژه در دسترس خواهد بود. اما احتمالاً یوتیوب به زودی آن را به طور رسمی منتشر خواهد کرد.

پربیننده ترین ویدیوی YouTube کدام است؟

Android TV 8K YouTube به زودی اضافه می شود

ایده شما در این مورد چیست؟ آیا از بستر YouTube استفاده می کنید؟ به نظر شما این ویژگی چقدر مفید و کاربر پسند است؟ به نظر شما یوتیوب چه ویژگیهای دیگری باید به پلت فرم ویدیویی خود اضافه کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا