اخبار فناوری

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل کروم به زودی در این مرورگر وارد می شود

گوگل کروم به دلیل سیستم عامل اندروید یک مرورگر بسیار محبوب است و استفاده از این مرورگر بسیار رایج است. گوگل همیشه این مرورگر را با ویژگی های جدید به روز می کند و به نظر می رسد ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل کروم به زودی به این مرورگر می آید. با مایفون مگ با من بودن.

ویژگی های هوش مصنوعی گوگل کروم را کشف کنید

بر کسی پوشیده نیست که مرور وب گاهی اوقات می تواند به همان اندازه که سرگرم کننده است خطرناک باشد. راه های زیادی برای کلاهبرداران وجود دارد که به راحتی شما و حساب بانکی شما را سرقت کنند. گاهی اوقات این اتفاق می افتد حتی بدون اینکه شما بدانید که مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید. به همین دلیل است که گوگل از یادگیری ماشینی برای بهبود و ایمن سازی مرورگر گوگل کروم خود استفاده می کند.

به تازگی، در یک پست وبلاگ جدید، این شرکت چندین ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است که باید به مرورگر مورد علاقه شما اضافه شود. همانطور که گوگل اشاره کرد، همه این به روز رسانی ها از مدل های یادگیری ماشینی روی دستگاه استفاده می کنند، بنابراین اطلاعات شما در دستگاه شما باقی می ماند و پردازش می شود.

پیش‌بینی‌های Chrome با سیستم یادگیری ماشینی در دستگاه شما

تبلیغات در وب سایت ها می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر می خواهید با مطالب جدید در آن وب سایت به روز باشید. اما در بیشتر موارد، همانطور که گوگل می گوید، آنها فقط شما را باگ می کنند. به همین دلیل است که Chrome می‌تواند پیش‌بینی کند که چه زمانی بعید است به سایتی اجازه دهید بر اساس انتخاب‌های قبلی شما اعلان ارسال کند و آن اعلان‌های مزاحم را که برای اولین بار هنگام بازدید از یک وب‌سایت ظاهر می‌شوند مسدود می‌کند.

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل کروم

در نسخه بعدی کروم، به لطف یک مدل جدید یادگیری ماشینی، این پیش‌بینی‌ها مستقیماً روی دستگاه شما انجام می‌شوند بدون اینکه مرورگر هیچ اطلاعاتی را به سرورهای Google ارسال کند. علاوه بر این، در ماه مارس، گوگل یک مدل یادگیری ماشینی جدید برای کروم معرفی کرد که به گفته این شرکت، سایت های مخرب و حملات فیشینگ را 2.5 برابر بهتر از مدل قبلی شناسایی می کند. به عبارت دیگر، با استفاده از این ویژگی، وبگردی شما ایمن تر می شود و عادات روزانه شما در هنگام وبگردی کمی خصوصی تر می شود.

صفحات سفرها اکنون به طور خودکار به زبان مورد نظر شما ترجمه می شوند

گوگل همچنین اعلام کرد که مرورگر کروم اکنون از یک مدل هوش مصنوعی تشخیص زبان به روز شده استفاده می کند که تعیین می کند آیا صفحه در Journeys باید بر اساس ترجیحات شما ترجمه شود یا خیر. این شرکت همچنین ادعا می کند که با این مدل به روز شده، می توانید روزانه ده ها میلیون ترجمه موفق را مشاهده کنید. Journeys یک ویژگی در کروم است که از هوش مصنوعی برای گروه بندی تاریخچه جستجوی شما بر اساس موضوع خاص استفاده می کند.

یک نوار ابزار جدید برای مطابقت با ترجیحات شما

با توجه PhoneArenaچیزی که گوگل می داند این است که هر یک از ما عادت های متفاوتی داریم. هنگام مرور، ممکن است ترجیح دهید پیوندهای زیادی را به اشتراک بگذارید، یا حتی می توانید از جستجوی صوتی برای یافتن پاسخ سؤالات خود استفاده کنید.

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل کروم

به همین دلیل است که کروم اکنون از یادگیری ماشینی برای یادگیری کارهایی که ترجیح می‌دهید انجام دهید استفاده می‌کند، و نوار ابزار را همزمان تنظیم می‌کند تا مشخص کند کدام عملکرد در آن زمان مفیدتر است. به عنوان مثال، می تواند دکمه پیوند اشتراک گذاری، دکمه جستجوی صوتی و غیره را به شما نشان دهد. گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرهای موجود است و خبر خوب این است که گوگل همچنان به بهبود آن با قابلیت های هوش مصنوعی ادامه می دهد. نظر شما در این مورد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا