اخبار فناوری

ویژگی های بعدی واتس اپ؛ حالت جدید ویدیو و جعبه ذخیره پیام مشابه تلگرام

واتس اپ یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است و کمتر کسی نام آن را شنیده است. هر سال این پیام رسان با به روز رسانی های جدید ویژگی های بیشتری دریافت می کند. اکنون ویژگی های بعدی واتس اپ فاش شده است که شامل حالت ویدیویی جدید و جعبه پیام مشابه تلگرام می شود. با مایفون مگ بیا

ویژگی های بعدی واتس اپ؛ حالت جدید ویدیو و جعبه ذخیره پیام مشابه تلگرام

با وجود اینکه واتس اپ پرکاربردترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان است، اما همچنان فاقد ویژگی های ضروری مانند حالت ضبط ویدئوی اختصاصی است. به نظر می رسد این مشکل به زودی در حال تغییر است. طبق آخرین اطلاعات فاش شده از WABetaInfo، واتس اپ همچنین به دنبال ارائه یک حالت ویدیویی اختصاصی جدید به برنامه خود است، در حالی که ویژگی جدیدی را آزمایش می کند که به چندین دستگاه اجازه می دهد به یک حساب واحد متصل شوند. واتس اپ به زودی حالت ویدئویی خود را خواهد داشت.

تا به حال، کلیک کردن روی نماد دوربین در چت تنها راه ضبط ویدیو در واتس اپ بود. با به‌روزرسانی جدید، یک رابط کاربری جدید ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد با ژست عکس بگیرید یا با نگه داشتن انگشت خود روی شاتر فیلم بگیرید. این ممکن است همیشه عملی نباشد، بنابراین WhatsApp در نهایت یک حالت ویدیویی قابل مقایسه با آنچه در برنامه دوربین داخلی گوشی هوشمند شما موجود است اضافه می کند.

ویژگی های بعدی واتس اپ

با این حالت ویدیویی جدید، دیگر نیازی به فشار دادن دکمه ای برای ضبط ویدیو ندارید. کافی است یک بار دکمه شاتر را فشار دهید تا ویدیو شروع شود و دوباره آن را خاتمه دهید. بنابراین می توانید دوربین خود را روی سه پایه نصب کنید و هنگام عکاسی گوشی را رها کنید. یکی دیگر از مزایای این حالت این است که امکان سوئیچ بین دوربین های جلو و عقب در حین ضبط ویدیو با حالت ترکیبی منحصر به فرد موجود در حال حاضر وجود خواهد داشت.

این ویژگی جدید واتس اپ مانند دیگر ویژگی های اخیرش در حال حاضر در حال آزمایش است. پس انتظار نداشته باشید به این زودی ها آن را ببینید. از آنجایی که آخرین نسخه واتس اپ تنها در اختیار گروه کوچکی از آزمایش کنندگان بتا قرار گرفته است، اما از آنجایی که هیچ تغییر قابل توجهی در رابط کاربری ایجاد نشده است، انتظار می رود به زودی همه کاربران در هفته های آینده به این ویژگی جدید دسترسی داشته باشند. . . بودن

ویژگی های بعدی واتس اپ

به خاطر داشته باشید که واتس اپ همچنین دارای ویژگی های جدیدی مانند بخش انجمن، تماس های ویدیویی 32 نفره، نظرسنجی مکالمه و امکان ایجاد گروه با حداکثر 1024 کاربر خواهد بود. به زودی حتی می توانید برای یکدیگر پیام ارسال کنید و یک بخش مانند صندوق ورودی تلگرام داشته باشید.

با توجه GizChinaواتس‌اپ اخیراً ویژگی‌های جدید زیادی را ارائه کرده است و اکنون به نظر می‌رسد که به زودی می‌توانیم به یکدیگر پیام ارسال کنیم. اگرچه ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما این ویژگی فوق العاده مفید است. عضویت ممتاز به شما این امکان را می دهد که مخفیانه گروه را ترک کرده و عضویت را به 1000 نفر افزایش دهید. خوب است که واتس اپ چرخه به روز رسانی خود را سرعت بخشیده است.

این یک ویژگی ساده اما بسیار مفید برای آزمایش این سرویس است. همانطور که از نام این ویژگی پیداست، آزمایش کننده های بتا واتس اپ نسخه 2.22.24.2 برای اندروید و نسخه 22.23.0.70 برای iOS می توانند به یکدیگر پیام ارسال کنند. این قابلیت در حال حاضر امکان پذیر است، اما به مراحل بسیار زمان بری نیاز دارد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا