اخبار فناوری

وان پلاس 11 چه رنگی خواهد بود؟

ارائه شده است وان پلاس 11 (نام قبلی OnePlus 11 Pro شناخته شد) که چند ماه پیش لو رفت، طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرد. رندرها این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی نشان می دادند که اکنون می دانیم که مشکی مات نامیده می شود. اما رنگ OnePlus 11 چه خواهد بود؟

صفحه رنگ آمیزی OnePlus 11

این افشاگری توسط Max Jambor به عنوان یکی از منابع نزدیک به OnePlus منتشر شده است و می گوید وان پلاس 11 در رنگ ها سیاه مات و سبز براق تهیه خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که آیا این رنگ‌ها تنها رنگ‌های OnePlus 11 خواهند بود یا رنگ‌های بیشتری برای انتخاب وجود خواهد داشت.

وان پلاس 11

وان پلاس 11

زمزمه می شود که وان پلاس 11 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ 120 هرتز AMOLED. صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت در زیر برای احراز هویت بیومتریک خواهد بود.

نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام به طور رسمی معرفی شد: قوی تر و بهینه تر با پشتیبانی و ردیابی وای فای 7

وان پلاس 11 دارای بدنه سرامیکی و فریم فلزی است و پنل پشتی دارای یک جزیره دوربین است که دارای سه دوربین، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (IMX890)، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی (IMX581) و یک دوربین 32 تله فوتو خواهد بود. مگاپیکسل (IMX709؛ زوم اپتیکال 2 برابر). . سیستم دوربین نیز با همکاری Hasselblad ارائه خواهد شد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه OnePlus 11 می توان به کلید کشویی بی صدا، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 واتی، USB-C و پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد. همچنین دارای بلوتوث 5.2، وای فای 6E و اتصال 5G خواهد بود.

نظر شما در مورد رنگ OnePlus 11 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا