اخبار فناوری

وان پلاس قول داده است که 4 سال به روز رسانی اصلی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی را برای پرچمداران 2023 خود ارائه کند.

وان پلاس، به دنبال راه‌های سامسونگ، قصد دارد به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و نرم‌افزاری گسترده‌تری را برای گوشی‌های رده بالای خود منتشر کند. در رویداد اخیر در لندن، OnePlus فاش کرد که به‌روزرسانی‌های هسته‌ای اندروید ۴ سال و وصله‌های امنیتی ۵ ساله را برای گوشی‌های منتخبی که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند، ارائه خواهد کرد. این شرکت همچنین تصمیم گرفته است که آخرین نسخه رابط کاربری خود را با این نام طراحی کند. OxygenOS 13.1 بر اساس اندروید 13 ویژگی های آن را تشریح و توضیح داد.

4 سال به روز رسانی اولیه اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی OnePlus

مدیران OnePlus به تازگی تأیید کرده اند که این شرکت اکنون چهار به روز رسانی سیستم عامل اصلی و پنج به روز رسانی امنیتی را برای گوشی های منتخبی که در سال 2023 عرضه می شوند منتشر خواهد کرد. این امکان وجود دارد که فقط گوشی های هوشمند پرچمدار این توجه خاص را به خود جلب کنند. می توان انتظار داشت که سری OnePlus 11 بخشی از این برنامه به روز رسانی جدید باشد.

گری چن، رئیس محصولات نرم افزاری در OnePlus، در مورد تحول استراتژی به روز رسانی این شرکت بیان کرد:

به عنوان یک شرکت کاربر محور، ما هر کاری که لازم است برای بهبود تجربه کاربر انجام می دهیم. همانطور که کاربران بیشتری دستگاه های خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارند، می خواهیم مطمئن شویم که می توانیم آن را ارائه دهیم. این سیاست به‌روزرسانی جدید به کاربران امکان می‌دهد به آخرین ویژگی‌های امنیتی و عملکردی مورد نیاز برای بهبود تجربه سریع و روان OnePlus در طول عمر تلفن خود دسترسی داشته باشند.»

4 سال به روز رسانی اولیه اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی OnePlus

4 سال به روز رسانی اولیه اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی OnePlus

علاوه بر این، OnePlus همچنین تایید کرده است که نسخه بعدی OxygenOS در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهد شد. نسخه جدید OxygenOS 13.1 نام دارد و با نسخه جدید Private Safe OnePlus بر ایمنی و امنیت تمرکز خواهد کرد. در حال حاضر آخرین نسخه این رابط کاربری 2.0 است.

این شرکت همچنین تایید کرد که روی OxygenOS 14 کار می کند. با این حال، هیچ جزئیاتی در مورد نسخه بعدی فاش نکرد. به احتمال زیاد این رابط کاربری جدید در ماه اکتبر یا نوامبر سال آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد 4 سال به روز رسانی اصلی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی برای گوشی های پرچمدار OnePlus در سال 2023 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا