اخبار فناوری

واتس اپ یکی دیگر از ویژگی های تلگرام را کپی می کند: پیام های ویدیویی

این مشکل جدیدی نیست، واتس اپ در حال کپی کردن است! تلاش های متا برای حفظ پلتفرم های محبوب خود مانند واتس اپ و اینستاگرام شامل مجموعه ای از تلاش ها برای افزودن ویژگی های رقیب به این سرویس ها است. اخیراً این را می شنویم واتس اپ یکی دیگر از قابلیت های تلگرام و این قابلیت را کپی کنید پیام رسان تصویری شرق.

پیام های ویدیویی به واتس اپ می آیند

واتس اپ در حال حاضر روی ویژگی جدیدی کار می کند که به کاربران آیفون اجازه می دهد پیام های ویدیویی کوتاهی را برای مخاطبین خود ارسال کنند.

با این حال، شایان ذکر است که پیام های ویدیویی واتس اپ مانند تلگرام کار خواهند کرد.

به تازگی گزینه جدیدی در نسخه بتا واتس اپ برای آیفون مشاهده شده است. این ویژگی هنوز برای کاربران حتی کسانی که نسخه بتا را نصب کرده اند در دسترس نیست. این نشان می دهد که واتس اپ همچنان روی آن کار می کند. با این حال منبع این خبر توانسته آن را فعال کند تا عملکرد آن تایید شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، حتی تجربه کاربری و رابط کاربری این قابلیت نیز کاملا مشابه نمونه تلگرامی آن است.

ارسال پیام های ویدیویی در واتس اپ به آسانی ارسال پیام های صوتی خواهد بود. کاربران می توانند به سادگی یک دکمه را فشار داده و نگه دارند تا ویدیوی حداکثر 60 ثانیه ضبط کنند.

پس از ارسال ویدیو به صورت دایره ای در چت نمایش داده می شود و به صورت خودکار پخش می شود. یکی دیگر از جزئیات جالب این است که این پیام‌های ویدیویی کوتاه رمزگذاری شده‌اند و ذخیره یا ارسال نمی‌شوند، اما اسکرین شات‌ها مجاز هستند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما کپی تلگرام واتس اپ چه زمانی به پایان می رسد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا