اخبار فناوری

واتس اپ سرانجام امکان تماس تصویری با 32 نفر را به عنوان بخشی از عملکرد Communities منتشر کرد

ویژگی مارک زاکربرگ در اوایل سال جاری جوامع برای واتس اپ معرفی شد و این قابلیت جدید پس از ماه ها تست بالاخره برای تمامی کاربران سراسر جهان عرضه شد. ویژگی جدید Communities تعدادی تغییرات را در واتس اپ به ارمغان می آورد، اما بزرگترین آن یک ویژگی گروهی جدید است که به شما امکان می دهد یک تماس ویدیویی 32 نفره داشته باشید.

تماس تصویری واتس اپ از 32 نفر

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در یک تماس ویدیویی جدید فیس بوک، به طور رسمی این عرضه را برای همه کاربران اعلام کرد. اعلامیه و نشان داد که چگونه انجمن های واتس اپ ابزارهایی را برای سازماندهی مکالمات زیر یک چتر در یک برگه کاملا جدید به مدیران می دهد.

این برگه در بالای چت‌های شما در اندروید و در پایین در iOS ظاهر می‌شود و شامل گزینه‌هایی برای کمک به مدیران برای راه‌اندازی انجمن‌های جدید یا اضافه کردن گروه‌های موجود به انجمن است. در انجمن ها، کاربران می توانند به راحتی بین گروه ها جابجا شوند و مدیران می توانند به روز رسانی های مهم را به طور همزمان با همه گروه ها به اشتراک بگذارند.

تماس تصویری واتس اپ از 32 نفر

تماس تصویری واتس اپ از 32 نفر

زاکربرگ همچنین تأیید کرد که چند ویژگی دیگر با آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای کاربران در حال توسعه است. این به‌روزرسانی از تماس‌های ویدیویی با حداکثر ۳۲ شرکت‌کننده پشتیبانی می‌کند، که زاکربرگ برای اولین بار در اوایل سال جاری با معرفی پیوندهای تماس واتس‌اپ به آن اشاره کرد. پشتیبانی از 1024 عضو در یک گروه نیز با آخرین آپدیت همراه با امکان ایجاد نظرسنجی در چت منتشر خواهد شد.

ویژگی‌های جدید تنها چند روز پس از اینکه واتس‌اپ پشتیبانی آواتار را در نسخه آزمایشی خود عرضه کرد، به کاربران اجازه می‌دهد تا آواتارهای سفارشی را در نمایه‌های خود ایجاد و استفاده کنند.

نظر شما در مورد انجمن‌های واتس‌اپ و تماس‌های ویدیویی با اعضای بیشتر چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا