اخبار فناوری

واتس اپ به زودی امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری را در دو گوشی ارائه می دهد

واتس اپ بالاخره قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه را که مدت ها انتظارش را می کشید به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه می کند. اخیراً برخی از آزمایش‌کنندگان خوش شانس بتا به حالت همراه جدید در اندروید دسترسی پیدا کرده‌اند که به کاربران امکان می‌دهد دستگاه جدیدی را به همان حسابی که در تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنند پیوند دهند. این اساساً به این معنی است که به عنوان یک کاربر، می توانید از یک حساب واتساپ با یک شماره تلفن در دو گوشی مختلف به طور همزمان استفاده کنید.

امکان استفاده از یک حساب کاربری در دو گوشی در واتس اپ

این حالت یکی از درخواستی ترین و همچنین مورد انتظارترین ویژگی های این پیام رسان است. رقبایی مانند تلگرام مدت هاست که این ویژگی را ارائه کرده اند و واتس اپ متا اکنون در این زمینه پیشرفت می کند.

با آخرین نسخه 2.22.24.18 برای WhatsApp (بتا)، برخی از کاربران خوش شانس ویژگی جدیدی به نام حالت همراه دریافت کرده اند که به آنها امکان می دهد یک تلفن جدید را به عنوان دستگاه ثانویه اضافه کنند. این ویژگی برای اولین بار توسط WABetainfo دیده شده و اکنون فقط برای مجموعه منتخبی از کاربران بتا در دسترس است.

امکان استفاده از یک حساب کاربری در دو دستگاه در واتس اپ

امکان استفاده از یک حساب کاربری در دو گوشی در واتس اپ

به‌روزرسانی اخیر بتا نیز پشتیبانی از Link to Tablet را اضافه کرده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، برای بررسی اینکه آیا ویژگی جدید را دریافت کرده اید، می توانید به سادگی بر روی نماد منو ضربه بزنید و “دستگاه های مرتبط” را انتخاب کنید. در اینجا، اگر این ویژگی فعال باشد، «Link to your phone» را می‌بینید و برنامه از شما می‌خواهد که کد QR را اسکن کنید، درست مانند نسخه وب یا دسکتاپ WhatsApp.

هنگامی که تلفن خود را به حساب WhatsApp خود پیوند دادید، چت ها در هر دو دستگاه همگام سازی می شوند. با این حال، برخی از ویژگی‌ها مانند مکان زنده و برچسب‌ها ممکن است همگام‌سازی نشوند. همچنین می توانید حداکثر چهار دستگاه را به طور همزمان به یک حساب واتس اپ پیوند دهید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، این ویژگی در حال حاضر فقط برای آزمایش کنندگان بتا منتخب در دسترس است، اما انتظار می رود در روزهای آینده به طور گسترده عرضه شود.

نظر شما در مورد امکان استفاده از یک حساب کاربری در دو گوشی در برنامه واتس اپ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا