اخبار فناوری

هیچ شرکتی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه از محصولات خود نرسیده است

شرکت Nothing اخیرا اعلام کرده است که قصد ندارد گوشی هوشمند Phone (2) را به این زودی معرفی کند. در عوض، Nothing بر روی محصولات موجود خود تمرکز نخواهد کرد و به گفته مدیر عامل شرکت، کارل پی، Phone (1) نیز به زودی به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، طبق اعلام رسمی Nothing، این شرکت موفق به ثبت فروش بیش از یک میلیون واحد از محصولات خود را.

فروش 1 میلیون دستگاه هیچی

Nothing Phone (1) در اوایل سال جاری به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت معرفی شد. از آن زمان، شایعاتی در مورد برنامه های Nothing برای عرضه گوشی های هوشمند دیگر منتشر شد. اکنون به نظر می رسد که این شایعات بسیار جدید بوده و کارل پی در پاسخی رسمی به شایعات، عرضه قریب الوقوع گوشی (2) را تکذیب کرده است.

مدیر عامل هیچ چیز در حساب رسمی توییتر او گفت:

تلفن (2) به این زودی معرفی نخواهد شد. تمرکز ما بر انجام درست چند پروژه است، نه تولید ده ها محصول در سال مانند بسیاری دیگر. تلفن (1) تمرکز اصلی ما است. از نظر نرم افزاری، اندروید 13 و بالاتر همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم.»

فروش 1 میلیون دستگاه هیچی

فروش 1 میلیون دستگاه هیچی

این شرکت قبلاً شایعات مربوط به اسمارت فون Nothing(1) Lite را رد کرده بود و بیانیه رسمی جدید نیز از آن پشتیبانی می کند. موضع رسمی این است که هیچ چیز روی سبد محصولات محدود فعلی خود تمرکز نخواهد کرد.

به هر حال، در حالی که Nothing Phone (2) به این زودی عرضه نمی شود، ممکن است Nothing محصول جدیدی در دست تولید داشته باشد. با این حال، طبق برخی شایعات، این شرکت آماده است تا AirPods Nothing Ear (2) را در ماه های آینده عرضه کند. نسل اول Ear (1) در جولای 2021 راه اندازی شد، بنابراین معرفی جانشین آن تقریباً هجده ماه بعد، درست در جدول زمانی Nothing قرار می گیرد.

هیچ چیز برای فروش محصولاتش مشکلی نداشته است. این شرکت همچنین اعلام کرد که یک میلیون دستگاه از محصولات موجود خود از جمله تلفن (1)، گوش (1) و گوش (استیک) را به فروش رسانده است. این ارقام برای یک استارت آپ کاملا قابل قبول است.

نظر شما در مورد فروش Nothing 1 میلیون واحد چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا