اخبار فناوری

هیچ تاییدیه بلوتوث از گوش (2) مشاهده نشد. آیا کلاه ایمنی بعدی در راه است؟

نام تجاری نوپا از Notting که محصولات آن دارای امضای طراحی متمایز است، به تدریج محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به نظر می رسد که این شرکت برنامه های بزرگی برای ارائه محصولات بیشتر دارد. در این زمینه تاییدیه بلوتوث Nothing Ear (2) دیده شده است که نشان می دهد هدفون بعدی Nothing Ear در راه است. با مایفون مگ بیا

هیچ تاییدیه بلوتوث از گوش (2) مشاهده نشد. آیا کلاه ایمنی بعدی در راه است؟

به نظر می رسد هدفون مورد انتظار Nothing Ear (2) TWS گواهی بلوتوث SIG را قبل از عرضه قریب الوقوع خود دریافت کرده است. این دستگاه صوتی سومین محصول شرکت Notting به ریاست کارل پی خواهد بود. برای یادآوری باید گفت که هدفون Ear (Stick) TWS در ماه اکتبر به طور رسمی عرضه شد. در حال حاضر، Nothing قرار است از هدست واقعی بی سیم بعدی خود، Nothing Ear (2) رونمایی کند.

گواهی بلوتوث بدون گوش (2)

هدفون Ear (2) TWS از وب سایت گواهی بلوتوث SIG عبور کرده است. برای کسانی که نمی دانند، این کارگروه ویژه بلوتوث، دستگاه های بلوتوث را قبل از معرفی و عرضه به بازار تایید و ثبت می کند. افشاگر معروف فناوری Mukul Sharma تصویری از صفحه گواهی بلوتوث SIG به اشتراک گذاشت. در این مقاله محصول جدید برند Nothing با کد Nothing B155 ارائه شده است.

گواهی بلوتوث بدون گوش (2)

با توجه به اطلاعات این افشاگر، می توان حدس زد که Nothing B155 در روزهای آینده معرفی و عرضه شود. لیست بلوتوث SIG می تواند نشانه اصلی عدم آمادگی Nutting برای معرفی جانشین سری TWS باشد. به عبارت دیگر، معرفی هدفون TWS Ear (2) احتمالاً کاملاً بی صدا خواهد بود. این هدفون ها اخیراً در عکس های لو رفته در اینترنت در ماه اکتبر دیده شده اند. شایان ذکر است، یکی دیگر از افشاگران محبوب، Kuba Wojciechowski این عکس ها را به اشتراک گذاشته است که به ما نگاهی اجمالی به طراحی هدفون می دهد. پایگاه داده بلوتوث SIG اکنون نام داخلی دستگاه را تایید کرده است.

گواهی بلوتوث بدون گوش (2)

همچنین، لیست می گوید که این محصول Nothing است و هدفون های بی سیم خواهد بود. علاوه بر این، پایگاه داده این اطلاعات تأیید می کند که دستگاه مورد نظر از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. متأسفانه، جزئیات بیشتری در مورد Nothing Ear (2) در دسترس نیست. تصاویر فاش شده قبلی نشان می دهد که هدفون های TWS آینده حداقل ظاهر خارجی نسل قبلی را حفظ خواهند کرد. بر اساس گزارش 91mobiles، هدفون Nothing Ear (2) می تواند شبیه هدفون OnePlus باشد.

به گزارش خبرگزاری GizChinaاما بدنه ای شفاف با طراحی خاص این شرکت دارد. از سوی دیگر، این احتمال وجود دارد که هدفون دارای مشخصات سخت افزاری داخلی بهبود یافته باشد. به عنوان مثال، ممکن است آهنرباهای جدید، درایورهای جدید یا مشخصات صوتی بهتری دریافت کند. انتظار می رود هدفون Ear(2) TWS در دسامبر یا ژانویه 2023 عرضه شود. تصور عمومی این است که برند Nutting هدفون های آینده خود را به زودی ارائه و به فروش خواهد رساند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا