اخبار فناوری

هواوی Nova 10 SE با دوربین 108 مگاپیکسلی و شارژ 66 واتی معرفی شد.

حدود دو ماه پیش هواوی به طور رسمی از سری جدید گوشی های هوشمند خود با نام سری نوا رونمایی کرد. نوا 10 و نوا 10 پرو در چین رونمایی شد. حال این شرکت به تازگی مدل میان رده این خانواده را با نام Huawei Nova 10 SE در آفریقای جنوبی معرفی کرده است. مدل SE در واقع سومین عضو از سری Nova 10 است که از دوربین سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ تجدید 90 هرتز، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی استفاده می کند. این شرکت چینی هنوز جزئیات تراشه استفاده شده در گوشی جدید خود را اعلام نکرده است.

هواوی نوا 10 اس ای

هواوی نوا 10 اس ای دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED است که از رزولوشن Full HD+ استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای صفحه نمایش تخت است که نسبت تصویر 20:9 و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد.

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر مرکزی دستگاه برای گرفتن عکس های سلفی تعبیه شده است. پنل پشتی گوشی میزبان دوربین سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه بر روی اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI خارج از جعبه اجرا می شود. با این حال، مانند سایر گوشی‌های هواوی، برنامه‌ها و سرویس‌های Google در این دستگاه پشتیبانی نمی‌شوند.

هواوی نوا 10 اس ای

هواوی نوا 10 اس ای

همچنین اطلاعاتی در مورد چیپست نیروبخش Nova 10 SE در دسترس نیست. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4500 میلی آمپری گوشی جدید نوا نیز از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

Nova 10 SE دارای ویژگی های اتصال معمولی مانند دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث، GPS و USB-C است. ضخامت این گوشی 7.39 میلی متر و وزن آن حدود 184 گرم است.

نظر شما در مورد گوشی جدید هواوی Nova 10 SE، مشخصات داخلی و طراحی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا