اخبار فناوری

هواوی میت 40 ای پرو به زودی بدون 5G و لوگوی لایکا عرضه خواهد شد

هواوی این روزها اگرچه روزهای سخت و دشواری را به دلیل تحریم ها سپری می کند، اما به نظر می رسد قصد تسلیم شدن ندارد و بر اساس آخرین پتنت های این شرکت، زمزمه های تولید تراشه های مدرن از گوشه و کنار به گوش می رسد. البته طبق اطلاعات دریافتی هواوی میت 40 ای پرو به زودی بدون قابلیت 5G و لوگوی لایکا معرفی خواهد شد. با مایفون مگ بیا

هواوی میت 40 ای پرو بدون 5G و بدون آرم لایکا معرفی می شود

غول تولید کننده چینی هوآوی تمام تلاش خود را می کند تا به فروش عادی تلفن همراه بازگردد. از زمان تحریم هواوی، این شرکت در تولید تلفن های هوشمند بسیار کند و ضعیف شده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، این شرکت اکنون تمام موانع را برطرف کرده است و در آستانه بازگشت به برنامه معمول راه‌اندازی خود است.

در اکتبر سال گذشته، اطلاعاتی در مورد مدل 5G جدید هواوی با کد NOH-AN80 در پایگاه داده گواهی شبکه تلفن هوشمند ظاهر شد. در آن زمان، شایعاتی مبنی بر بازگشت محصولات 5G هوآوی نیز وجود داشت. اما به نظر می رسد که اکنون مدل جدیدی در حال توسعه است، اما برخی از اطلاعات مربوط به مدل قدیمی تغییر کرده است. بنابراین شاید این دستگاه یک نسخه غیر لایکا از Huawei Mate 40 E Pro باشد.

هواوی میت 40 ای پرو

امروز، گزارش های یک وبلاگ نویس محبوب فناوری Weibo به نام Uncle Kanshan ادعا می کند که کد دستگاه NOH-AN80 اکنون در لیست محصولات هواوی قرار دارد و به زودی ارسال می شود. نام این مدل هواوی میت 40 ای پرو و ​​نسخه ای بدون آرم لایکا می باشد. به جز لوگوی لایکا، همه چیز در مورد این دستگاه با نسخه استاندارد (غیر پرو) یکسان است. به زبان ساده، نسخه جدید هواوی میت 40 پرو مدل جدیدی است که نشان لایکا را از روی بدنه خود حذف کرده است.

به گزارش سایت خبری GizChinaاز نظر مشخصات مربوط به هسته های CPU، Huawei Mate 40E Pro با تراشه 6 هسته ای Kirin 9000L و فناوری پردازش 5 نانومتری عرضه می شود. این تراشه دارای 2 واحد پردازش گرافیکی (GPU)، 2 واحد پردازش مرکزی (CPU) و 1 واحد پردازش عصبی (NPU) است که کمتر از Kirin 9000 است. همانطور که می دانید هوآوی قبلاً سری P50 خود را بدون آرم لایکا عرضه کرده است. توجه داشته باشید که قرارداد هواوی و لایکا اکنون به پایان رسیده است.

هواوی میت 40 ای پرو

این برند چینی اکنون دارای برند دوربین خود به نام XMAGE است که برای اولین بار از لوگوی خود در سری Huawei Mate 50 استفاده کرد. XMAGE عمدتا بر روی سیستم های نوری، فناوری تصویربرداری، پردازش تصویر و سایر زمینه ها تمرکز دارد. سیستم نوری این شرکت شامل تعدادی از فناوری های اصلی مانند سیستم های چند دوربینی، تله فوتو و پریسکوپ، لنزهای سطح آزاد و غیره است. نظر کاربران Tranji در مورد Huawei Mate 40E Pro که به زودی عرضه خواهد شد بدون قابلیت 5G و لوگوی لایکا چیست؟ آیا این دستگاه می تواند سود و منفعت خاصی برای شرکت به همراه داشته باشد؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا