اخبار فناوری

هواوی بند 8 با ویژگی های مدیریت سلامت برتر، عمر باتری تا 14 روز و قیمت 39 دلار معرفی شد.

هواوی اخیرا جدیدترین گروه تناسب اندام خود را با نام Huawei Band 8 در چین معرفی کرده است. این محصول در کنار گوشی های هوشمند سری قرار دارد نوا 11گوشی میان رده هواوی از 60X لذت ببرید و لپ تاپ های Matebook D 14 و MateBook D 16 2023 معرفی شدند.

هواوی باند 8

Huawei Band 8 سبک ترین و باریک ترین ردیاب تناسب اندام این شرکت با نمایشگر بزرگ است. وزن این دستبند تنها 14 گرم است که نسبت به نسل قبلی خود کمی سبکتر است و ضخامت آن به 8.99 میلی متر می رسد. این گجت مجهز به صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED است که وضوح 368 در 194 پیکسل و نسبت صفحه نمایش به بدنه 65 درصدی را به لطف حاشیه های باریک ارائه می دهد و صفحه نمایش شیشه ای منحنی 2.5 بعدی ظاهری عالی به این گوشی می دهد. ردیاب تناسب اندام Band 8 همچنین بیش از 10000 مدل چهره ساعت را ارائه می دهد.

Huawei Band 8 از شارژ سریع پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد تا 2 روز پس از 5 دقیقه شارژ از آن استفاده کنید. علاوه بر این، شارژ کامل این دستگاه تنها 45 دقیقه طول می کشد. باتری کاملاً شارژ شده باند 8 تا 14 روز دوام می آورد و نگرانی در مورد عمر باتری را از بین می برد. این اولین گجت از گروه دستگاه های تناسب اندام هواوی است که به سیستم عامل HarmonyOS 3.1 مجهز شده است.

Band 8 مجهز به فناوری مانیتورینگ خواب TruSleep 3.0 هوآوی است که دقت آن را نسبت به نسل های قبلی 10 درصد بهبود می بخشد. الگوریتم بهبود یافته توصیه های حرفه ای و علمی خواب را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت همچنین «طرح هوشمند بهبود خواب» را با همکاری انجمن تحقیقات خواب چین به منظور ارائه برنامه‌های تفسیر سیستماتیک و شخصی و بهبود خواب برای کاربرانی که مشکلات خواب دارند، راه‌اندازی کرد.

Band 8 همچنین الگوریتم ضربان قلب خود را با فناوری پایش ضربان قلب TruSeen 5.0 به روز کرده است که دقت را تا 10 درصد بهبود می بخشد. این ویژگی ضربان قلب در حالت استراحت 7 روزه را ارائه می دهد که منحنی از ضربان قلب در حالت استراحت کاربر را در 7 روز گذشته ارائه می دهد. با قابلیت های مدیریت سلامت حرفه ای، Band 8 همچنین از تشخیص خودکار اکسیژن خون، تحقیقات سلامت قلب، مدیریت سلامت زنان و نظارت بر استرس تمام روز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، این ردیاب تناسب اندام هواوی به یک نمایشگر هوشمند جدید مجهز شده است که با کشیدن صفحه به سمت راست ظاهر می شود. جایی که کاربران می توانند به اطلاعات صحنه های هوشمند مانند برنامه ها، هتل ها، پروازها و قطارها دسترسی داشته باشند. این دستگاه همچنین می تواند به یک کارت کنترل دسترسی، کارت تردد و فلش کارت هوشمند تبدیل شود و در عرض چند ثانیه به «منشی هوشمند سفر» تبدیل شود.

هواوی باند 8

هواوی باند 8

قیمت نسخه استاندارد Huawei Band 8 تنها 269 یوان (~ 39 دلار) و نسخه NFC 309 یوان (~45 دلار) است. این دستبند هوشمند از 26 آوریل برای خرید موجود است هواوی مال، در پلتفرم های بزرگ تجارت الکترونیک و فروشگاه های منتخب در دسترس خواهد بود. این محصول در چهار رنگ مشکی، صورتی، سبز و نارنجی موجود است.

نظر شما در مورد دستبند هوشمند Huawei Band 8 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا