اخبار فناوری

هند همچنین احتمالا اپل را مجبور به استفاده از USB-C در آیفون خواهد کرد

هند بر اساس اتحادیه اروپا که اخیراً قانون مشابهی را تصویب کرده است، با طرح پیشنهادی دولت خود برای پیاده سازی شارژر استاندارد USB-C در همه تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها پیش می رود و به طور غیرمستقیم اپل را مجبور می کند از پورت USB-C در آیفون خود استفاده کند.

اپل در هند مجبور به استفاده از USB-C در آیفون شد

در یک بیانیه مطبوعاتی دولتروهیت کومار سینگ، وزیر مصرف‌کننده، غذا و توزیع عمومی هند گفت که سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف جلسه‌ای برگزار کرده‌اند و توافق گسترده‌ای میان سهامداران برای استفاده از USB Type-C به عنوان یک درگاه شارژ استاندارد برای دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند وجود دارد. تبلت، لپ تاپ و غیره ظاهر شد.

امکان اجباری شدن شارژر مشترک برای دستگاه های مصرف کننده قبلاً در ماه اوت گزارش شده بود. با این حال، به نظر می رسد دولت پس از اینکه در ابتدا گفته بود چنین قانونی را بررسی خواهد کرد، با پیشنهاد خود پیش می رود.

اپل در هند مجبور به استفاده از USB-C در آیفون شد

اپل در هند مجبور به استفاده از USB-C در آیفون شد

اگر هند با طرح پیشنهادی پیش برود، راه اتحادیه اروپا را دنبال خواهد کرد که اخیراً قانونی را تصویب کرده است که USB-C را در طیف گسترده ای از دستگاه های الکترونیکی مصرفی تا سال 2024 الزامی می کند. در یک رویداد اخیر، گفته شد که اپل باید با قوانین جدید اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد و به طور غیرمستقیم تأیید کند که این شرکت باید از درگاه شارژ USB-C در تمام مدل های اپل خود استفاده کند. آیفون در آینده نزدیک.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل تخمین می زند که تمام مدل های آیفون 15، پورت لایتنینگ را به نفع USB-C حذف خواهند کرد، اما فقط مدل های رده بالای سری آیفون 2023. سرعت انتقال سریعتر مزایای دریافت کنید

در نهایت، نظر شما در مورد اینکه اپل توسط دولت هند و سایر نهادهای بین المللی مجبور به استفاده از پورت استاندارد USB-C در آیفون ها شده است، چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا