اخبار فناوری

هدفون Nothing Ear (2) رسما معرفی شده است

با توجه به علامتی که در حال حاضر برای خود هیچ چیز فنی او می گوید که به تازگی AirPods جدید خود را معرفی کرده است. Nothing Ear Earbuds (2) سومین عضو از هدفون های بی سیم برند Nothing است و جانشین مستقیم Nothing Ear (1) محسوب می شود.

هدفون هیچی (2)

هدفون هیچی (2) از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می کند که به شما امکان پخش صدای با وضوح بالا را می دهد. این هدفون همچنین دارای یک نمایه صدای سفارشی جدید است که به شما امکان می دهد پس از یک آزمایش سریع در برنامه Nothing X آنها را بر اساس شنوایی خاص خود کالیبره کنید. همچنین می توانید تنظیمات اکولایزر را به دلخواه از برنامه تغییر دهید.

Notting Air 2 همچنین دارای ANC یا حذف نویز فعال است که تطبیقی ​​است و صداهای ناخواسته را بر اساس ویژگی های گوش و محیط اطراف شما تنظیم می کند. Nutting همچنین درایورهای 11.6 میلی متری را با دیافراگم جدید گرافن و پلی اورتان به روز کرد. دریافت صدای شما نیز با عایق بهتر باد بهبود می یابد.

خوشبختانه می توانید این هدفون را همزمان به 2 دستگاه متصل کنید.

عمر باتری گوش نوتینگ (2) با کیس شارژ تا 36 ساعت شارژ می شود. می توانید قاب را از طریق USB-C شارژ کنید یا از شارژ بی سیم 2.5 واتی استفاده کنید.

این هدفون از Google Fast Pair برای دستگاه های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای کاربران ویندوز پشتیبانی می کند. کیف گوش (2) دارای گواهی IP55 برای مقاومت در برابر پاشش و گرد و غبار است، در حالی که هر هدفون دارای گواهی IP54 است.

قیمت گوشی Nothing Ear (2) چقدر است؟

Notting Air 2x قیمتی معادل 149 دلار دارد. با توجه به مشخصات، رقبا و طراحی خاص، می توان گفت که این یک انتخاب برجسته به نظر می رسد.

نطر شما چی هست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا