اخبار فناوری

هدفون Anker Soundcore VR P10 برای هدست Meta Quest 2 معرفی شد

برند صوتی Anker Soundcore به تازگی محصول صوتی نوآورانه دیگری را ارائه کرده است. ایرپادها را داک کنید Soundcore VR P10 این یک هدست TWS است که جامعه بازی و به طور خاص نیازهای کاربران هدست Meta Quest 2 را هدف قرار داده است و دارای چندین ویژگی برای پشتیبان گیری از ادعایی است که گفته می شود توسط متا پشتیبانی می شود. البته لازم به ذکر است که این هدفون مخصوص هدست تازه معرفی شده است متا کوئست پرو بهینه نشده است.

هدفون Anker Soundcore VR P10

به گفته Soundcore، دانگل موجود در جعبه شارژ هدفون‌های VR جدید P10s باعث می‌شود هنگام بازی با هدست‌هایی مانند Quest 2، جایگزین هدفون رقابتی شوند.

در نتیجه، هدفون جدید می‌تواند از کدک LS3 و فناوری بی‌سیم داخلی LightningSync برای ارائه صدای بی‌سیم با تاخیر همگام‌سازی زیر 30 میلی‌ثانیه هنگام اتصال به کناره هدفون استفاده کند. حتی بهتر از آن، Quest 2 می تواند در صورت نیاز به لطف ورودی Type-C خارجی از طریق آن شارژ شود.

هدفون Anker Soundcore VR P10

هدفون Anker Soundcore VR P10

طبق گفته Soundcore، با اتصال چندین P10، کاربر می تواند تا سه دانگل اضافی را خریداری کند تا جفت شدن یکپارچه بین همه دستگاه های خود منتقل شود. این شرکت همچنین اشاره می کند که این لوازم جانبی را می توان با انواع کنسول ها یا رایانه های شخصی نیز استفاده کرد.

VR P10s همچنین به لطف پشتیبانی از بلوتوث 5.2، درایورهای 11 میلی‌متری و شکل‌دهی پرتوی 4 میکروفونی برای تماس‌های شفاف، می‌تواند به عنوان هدفون TWS “معمولی” عمل کند. این هدفون به گونه ای طراحی شده است که تا 6 ساعت به تنهایی یا تا 24 ساعت با قاب خود دوام بیاورد.

هدفون گیمینگ Soundcore VR P10 در حال حاضر با قیمت 100 دلار در آمازون به فروش می رسد. این مدل برای کاربران Quest 2 در سایت Meta نیز در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد هدفون Soundcore VR P10 و قابلیت های بازی این هدست چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا