اخبار فناوری

هدفون ایرباس TWS شیائومی 3 پرو با قیمت 2 دلار رونمایی شد

شیائومی معمولاً در رویدادهای بزرگ خود از محصولات متنوعی در کنار گوشی های جدید خود رونمایی می کند. کیسه هوا کاملا بی سیم نیز یکی از محصولاتی است که شیائومی تنوع زیادی را برای کاربران به ارمغان آورده است. کیسه های هوای جدید شیائومی یکی از با کیفیت ترین کیسه های هوای شیائومی هستند. این ایرباس Xiaomi TWS Headphones 3 Pro نام دارد.

مشخصات فنی و قیمت هدست شیائومی TWS 3 Pro

شیائومی امروز از ساعت متصل جدید بی حجاب. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 4.41 اینچی AMOLED است و 555 دلار قیمت دارد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ رنگ 2 با قیمت 555 دلار رسما معرفی شد

اخیرا EqualLeaks شیائومی پس از رویداد امروز خود از ایرباس جدید خود رونمایی کرد. ایرباس که هدفون TWS هدفون 3 پرو نامیده می شود دارای برخی ویژگی های کلیدی است. حالا این مشخصات دقیقاً چیست؟

شیائومی مانور ویژه ای در بخش حذف نویز فعال ایربادهای جدید خود انجام داده است. این شرکت مدعی است که با کیسه های هوای جدید خود ، می توانید در مکان های شلوغ نیز صحبت کنید. زیرا سر و صدای محیط تا 40 دسی بل از مکالمات سرکوب می شود. سری این کیسه های هوا از سیلیکون ساخته شده است. طراحی آن نیز از نوع میله ای است. شیائومی برای این تازه وارد ایرباس سه رنگ مختلف دارد.

فناوری صوتی خاص HiFi توسط این محصول پشتیبانی می شود. فناوری صوتی LHDC 4.0 نیز بر روی هدفون شیائومی TWS Heads 3 Pro موجود است. با استفاده از این کیسه های هوا می توانید صداها را در 160 درجه گوش دهید. گفته می شود عمر باتری ایربادهای جدید شیائومی با قاب شارژ آن حدود 8 ساعت است. همچنین دارای استاندارد IP55 است. به لطف این استاندارد ، ایربادهای جدید شیائومی می توانند در برابر عرق و قطرات آب مقاوم باشند. به طور کلی ، هدفون TWS 3 Pro ویژگی های جالبی دارد. اما قیمتش چنده؟ شیائومی رسماً اعلام کرد که ایرباس جدیدش 60 یوان قیمت دارد (معادل 5 دلار آمریکا) آیا او دارد

به نظر شما ، ویژگی عملی این ایرباس چیست؟ قیمت چند است؟ آیا فکر می کنید شیائومی می تواند سهم بازار خود را از ایرباس افزایش دهد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا