اخبار فناوری

هدفون ال جی بریز با برنامه ای ویژه برای بهبود خواب معرفی شد

ال جی الکترونیکس اخیرا راه حل هوشمند جدیدی به نام Breeze را عرضه کرده است معرفی هدف آن بهبود تجربه خواب کاربران است. Breeze که توسط SleepWave توسعه یافته و توسط واحد CIC ال‌جی معرفی شده است، از هدفون و یک برنامه همراه تشکیل شده است. این هدفون که برای استفاده در هنگام خواب طراحی شده است، از فناوری سنجش امواج مغزی برای ارائه صداهای خواب به طور خاص برای فعالیت امواج مغزی کاربر استفاده می کند. این فناوری به کاربران کمک می کند تا راحت تر به خواب رفته و کیفیت خواب خود را بهبود بخشند. هدفون جدید همچنین دارای طراحی ارگونومیک برای قرارگیری راحت در گوش و مجهز به فناوری نانو UV برای تمیز نگه داشتن آنها است.

ال جی بریز ایرپاد

همراه با طیف گسترده ای از صداهای داخلی، از جمله صداهای سازگار با امواج مغزی، لالایی ها و صداهای طبیعت، Breeze همچنین می تواند با موسیقی یا ویدیوهای YouTube همگام شود. برنامه تلفن هوشمند همراه برای این هدفون، داده‌های خواب کاربر را تجزیه و تحلیل می‌کند و توصیه‌های شخصی مراقبت از خواب، از جمله بهبود روال خواب و برنامه‌های خواب مناسب را ارائه می‌دهد. ترکیب این دو (هدفون و اپلیکیشن مخصوص) همچنین می تواند گام های روزانه کاربر را ردیابی کند و زمان بیداری و خواب را ثبت کند.

با نظارت مستمر امواج مغزی در زمان واقعی، بریز قادر است مرحله هیپنوتیزم (وضعیت هوشیاری درست قبل از به خواب رفتن) و مرحله خواب REM (حرکات سریع چشم) و همچنین مراحل خواب سبک را به دقت تعیین کند. خواب عمیق. . این به AirPods اجازه می‌دهد تا توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده‌تری برای مراقبت از خواب بر اساس عادات و نیازهای خواب کاربر ارائه دهد.

ال جی بریز ایرپاد

ال جی بریز ایرپاد

به طور کلی، Breeze قصد دارد با استفاده از ترکیبی از صداهای تنظیم شده توسط امواج مغزی و توصیه های شخصی مراقبت از خواب، به کاربران کمک کند بهتر بخوابند و استراحت بیشتری از خواب بیدار شوند. هدف این هدفون با ارزیابی و نظارت بر شرایط خواب در زمان واقعی، کمک به خواب سریع‌تر و بهبود کیفیت خواب کاربران است.

نظر شما در مورد ایرپاد ال‌جی Breeze چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا