اخبار فناوری

هدست اپل با دو پورت برای انتقال داده و شارژ و بسته باتری خارجی معرفی خواهد شد

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد هدست AR/VR آینده اپل که انتظار می‌رود در جریان رویداد 2023 WWDC در خردادماه معرفی شود، ارائه داده است. گورمن می‌گوید هدست اپل دارای دو پورت است. یک پورت USB-C برای انتقال داده و یک پورت مغناطیسی اختصاصی برای اتصال بسته باتری. این بسته باتری خارجی برای عملکرد هدست موردنیاز است و ظاهراً ازنظر اندازه و شکل شبیه بسته باتری MagSafe بوده و حدود دو ساعت عمر باتری را برای این هدست فراهم می‌کند.

هدست اپل با دو پورت مجزا

با تکیه‌بر بسته باتری خارجی، خود هدست می‌تواند سبک‌تر شود. این مورد باید راحتی استفاده در پوشیدن این هدست را تسهیل کند. البته نکته منفی این است که نیاز به سیم مناسبی دارد که درحین استفاده به هدست متصل می‌شود و احتمالاً کاربر باید بسته باتری را در یک جیب لباس خود نگه دارد.

با عمر باتری موردانتظار حدود 2 ساعت در هر بسته، کاربران سخت‌افزاری هدست اپل باید چندین بسته باتری را با خود حمل کرده و آن‌ها را تعویض کنند تا جلسات واقعیت افزوده طولانی‌تری داشته باشند.

گورمن می‌گوید بسته باتری و کابل یک‌تکه است و قابل جدا شدن نیست. کابل با نوک گرد یک پورت مغناطیسی را به هدست متصل می‌کند که با یک حرکت چرخشی در جای خود قفل می‌شود. این بدان معنی است که کابل در حین استفاده نمی‌تواند بیفتد.

هدست اپل با دو پورت مجزا

هدست اپل با دو پورت مجزا

به‌عنوان مرور آخرین شایعات، انتظار می‌رود که هدست اپل یک دستگاه ممتاز باشد که از موادی مانند شیشه و فیبر کربن ساخته شده است. این هدست همچنین دارای دو نمایشگر 4K برای هر دو چشم، حدود 12 سنسور و دوربین برای فعال کردن ردیابی ژست و چشم و تراشه M2 است.

انتظار می‌رود این محصول با قیمت حدود 3000 دلار به‌فروش برسد. بایگانی علامت تجاری نشان می‌دهد که اپل این هدست را “Apple Reality Pro” می‌نامند.

نظر شما درباره هدست اپل با دو پورت مجزا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/24/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا