اخبار فناوری

نوکیا C02 با اندروید 12 گو ادیشن رسما معرفی شد

پیش از نمایشگاه MWC 2023 در بارسلونا، HMD از دستگاه جدیدی به نام نوکیا C02 رونمایی کرد. این یک گوشی بسیار مقرون به صرفه است، اما دارای ویژگی های خوبی مانند باتری قابل تعویض توسط کاربر، گواهی IP52 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و جک 3.5 میلی متری هدفون است. همچنین باید بدانید که Nokia C02 با اندروید 12 Go Edition به صورت رسمی معرفی شده است.

نوکیا C02 با نسخه 12 گیگابایتی اندروید

نوکیا C02 این گوشی دارای صفحه نمایش LCD 5.45 اینچی با وضوح +FWVGA و نسبت تصویر 18:9 است. اگر تعجب می‌کنید که وضوح FWVGA+ دقیقاً به چه معناست، باید بگویم که این یک نام شیک برای رزولوشن sub-HD است که دقیقاً 854 x 480 پیکسل است. در هر صورت، شاید انتظار دیگری از یک دستگاه فوق اقتصادی وجود نداشته باشد.

نوکیا C02

نوکیا C02

یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد که با فلاش LED همراه است. این گوشی دارای قاب و پشتی پلاستیکی با بافت نانو می باشد. می توانید قاب را به صورت دستی باز کنید و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را جایگزین کنید.

این دستگاه از دو سیم کارت و حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند. نوکیا سی زیرو 2 از طریق پورت قدیمی microUSB با توان 5 وات شارژ می شود.

بخش چیپست توسط یک تراشه چهار هسته ای ناشناس با کلاک 1.4 گیگاهرتز مدیریت می شود. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه eMMC 5.1 از دیگر ویژگی های این دستگاه است. قسمت نرم افزار توسط اندروید 12 (نسخه Go) پوشش داده شده است و شما دو سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کنید.

نوکیا C02 در رنگ های فیروزه ای تیره و آنتراسیت عرضه خواهد شد. جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است.

نظر شما در مورد گوشی ارزان قیمت جدید نوکیا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا