اخبار فناوری

نمونه پیش تولید Oppo Find X6 Pro با دوربین بسیار بزرگش را ببینید

دو هفته پیش بود که در مایفون مگ با قاب دوربین غول پیکر Oppo Find X6 در نمونه پیش تولیدش دیدیم. این بار تصویر واضح تری از نمونه پیش تولید اوپو فایند ایکس 6 پرو با دوربین فوق العاده بزرگ آن منتشر شده است که دیدن آن لذت بخش است.

دوربین بسیار بزرگ Oppo Find X6 Pro

شاید زمانی فکر می کردیم که یکی از بزرگترین جزایر دوربین در دنیای موبایل، گلکسی اس 20 اولترا است. حالا و چند سال بعد، این دستگاه باید یک دوربین کوچک در مقابل محصولات امروزی داشته باشد!

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک جزیره دوربین بسیار بزرگ و تقریباً هم عرض دستگاه در لبه بالایی قاب عقب قرار دارد. اگرچه جدول کامل نیست، اما می توان تخمین زد که حدود یک سوم ارتفاع قاب عقب این دستگاه را به خود اختصاص داده است.

Oppo Find X6 Pro

Oppo Find X6 Pro

ممکن است بپرسید که چه مشخصات دوربینی قرار است در این قاب دوربین قرار بگیرد. پیش از این، گزارشی مشخصات دوربین مدل آتی OPPO Find X6 Pro را فاش کرده بود. بر اساس این گزارش، این دستگاه در مجموع به چهار لنز دوربین شامل سه لنز پشتی و یک لنز سلفی مجهز می شود.

ابتدا یک سنسور Sony IMX709 RGBW 32MP برای لنز دوربین سلفی داریم که دارای اندازه سنسور 1/2.74 اینچ، دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 22.7 میلی متر است. لنز دوربین اصلی پشتی دارای سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989، دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 23 میلی‌متری و پشتیبانی از OIS است.

همچنین یک لنز فوق عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی، دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 14 میلی متری خواهد بود که با فوکوس خودکار همراه است و به همین دلیل عکاسی ماکرو نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.

لنز سوم یک سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 است که از OIS پشتیبانی می کند. اندازه سنسور 1/1.5 اینچی، دیافراگم f/2.6 و فاصله کانونی 64 میلی متری با زوم اپتیکال 2.5 برابری از دیگر ویژگی های این لنز است.

قاب دوربین غول پیکر Oppo Find X6 در نمونه پیش تولید آن تایید شد

بر اساس این اطلاعات می توان تخمین زد که OPPO Find X6 Pro دارای ترکیبی قدرتمند از دوربین ها با نتایج مورد انتظار خواهد بود.

شایعه شده است که Find X6 Pro جدید از چیپست پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد. این تراشه بر اساس فرآیند تولید 4 نانومتری ساخته شده و دارای یک Cortex-X3 Super Core، دو هسته عملکرد Cortex-A715 و دو هسته Cortex-A710 است. و سه هسته کم مصرف Cortex-A510.

نظر شما در مورد این طراحی خاص اوپو چیست؟ دوست دارید

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا