اخبار فناوری

نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5 با لولای اشکی در نمایشگاه CES 2023 مشاهده شد.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد از این طرح استفاده کند رها کردن لولا برای گلکسی زد فولد 5 این خود آینده است. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5 را با طراحی لولای جدید در CES 2023 در کنار مدل Z Fold 4 به نمایش گذاشته است که ضخامت بسیار نازک‌تری را بدون شکاف بین دو قسمت نمایشگر داخلی نشان می‌دهد.

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 5

عکس جدید منتشر شده توسط این نشریه ناور گلکسی زد فولد 4 پایینی را نشان می‌دهد که دارای یک لولای U شکل است.در کنار این مدل، یک دستگاه مرموز نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد از لولای قطره‌ای استفاده می‌کند. نمونه اولیه باریکتر از Z Fold 4 است و مهمتر از آن، به نظر نمی رسد هیچ شکاف قابل مشاهده ای بین دو نیمه نمایشگر تاشو آن در حالت بسته وجود داشته باشد.

تا به حال، سامسونگ از لولای U شکل برای سری گلکسی زد فولد برای کاهش هزینه های تولید، تلاش برای کاهش قیمت نهایی دستگاه ها و در نهایت کمک به محبوبیت بخش گوشی های تاشو خود استفاده کرده است. با این حال، شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی تغییر به طراحی لولای اشکی برای Z Fold 5 است. نسل گلکسی زد فولد.

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 5

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 5

سامسونگ در حال توسعه چندین نمونه اولیه قبل از تصمیم گیری در مورد طراحی نهایی است، بنابراین ما این عکس را به عنوان تاییدی برای ظاهر گلکسی زد فلیپ 5 نمی گیریم، اما حداقل به ما ایده ای از نسل بعدی می دهد. تاشو به نظر می رسد.

با این حال، ناظران بازار گمان می کنند که سامسونگ به استفاده از لولای U شکل برای گلکسی زد فلیپ 5 ادامه خواهد داد تا هزینه تولید نسبتا پایین و محبوبیت سری گوشی های تاشو را حفظ کند.

نظر شما در مورد نمونه اولیه Galaxy Z Flip 5 با لولای اشکی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا