اخبار فناوری

نمایش صفحه نمایش iPhone DxO نمره تعیین شده: ولیعهد ١٣ iPhone ١٣ Pro Max!

اپل به جزئیات پیشرفت هایی که در قسمت های مختلف گوشی های خود انجام می دهد ، اشاره نمی کند. بنابراین ، عملکرد محصولات شرکت را نمی توان تنها بر اساس مشخصات کاغذ قضاوت کرد. بنابراین ، ما باید به سراغ آزمایش برویم. IPhone part بخشی از خانواده iPhone جدید اپل است. صفحه نمایش صفحه نمایش آیفون DxO رتبه بندی بالاخره مشخص شد و عملکرد ضعیف صفحه نمایش این گوشی را نشان می دهد.

صفحه نمایش آیفون 13

قبلاً iPhone ١٣ Pro Max در بخش نمایش DxOMARK آزمایش شده بود. این گوشی پرچمدار می تواند ردیف اول این بخش مالک

امتیاز iPhone ١٣ Pro Max DxO شناسایی شد: قانون جدید نمایش تلفن!

بعد از آن، DxOMARK به نسخه ارزان تر آیفون های امسال تغییر کرد. یکی از تفاوت های اصلی بین آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس عدم وجود فناوری تازه سازی ProMotion 1Hz در نسخه استاندارد است. اما آیا نمره DxO در نمایشگر صفحه نمایش iPhone 3 همیشه بالا خواهد بود؟ خوب ، قبل از پاسخ به این س let’sال ، بیایید نگاهی به مشخصات نمایشگر نمایش آیفون بیندازیم:

– صفحه نمایش 6.8 اینچی

– دارای پنل OLED

– وضوح ٣٢.5٣٢ × ١١١٧٠

– حداکثر روشنایی دستی ؛ حداکثر هدف نوری با نمایش محتوای HDR10

– نسبت ابعاد 1.5: 1

– نرخ تازه سازی 60 هرتز

نمایش آیفون نمره امتیاز DxO

آیفون ایش امتیاز امتیاز DxO

همانطور که قبلاً متوجه شده اید ، iPhone ١٣ Pro Max با کسب امتیاز در بخش صفحه نمایش توانست بهترین تلفن تست شده در این دسته باشد. اما آیا رابطه مشابهی با iPhone وجود دارد؟ ؟ باید گفت که در غیاب iPhone ١٣ Pro Max ، بله! نمایش iPhone D DxO برابر است با ؟؟ شرقی این رتبه بندی نسخه نسبتا ارزان iPhone 2 را در کنار Huawei P50 Pro در رتبه دوم قرار می دهد.

چنین رتبه ای برای iPhone promise می تواند نویدبخش افزایش کیفیت صفحه نمایش های iPhone از نظر DxOMARK باشد. اما این گوشی چگونه با سایر گوشی ها مقایسه می شود؟ پیش از این ، iPhone ١٢ Pro Max در رده نمایشگر دارای امتیاز بود. نسخه Galaxy S21 Ultra Snapdragon نیز امتیازهای خوبی را دریافت کرد. تنها تلفني كه توانسته نقاط نمايش بيشتري نسبت به iPhone داشته باشد ، iPhone ١٣ Pro Max بود. در تصویر زیر ، مقایسه عملکرد صفحه نمایش iPhone گر و برخی از رقبای آن را مشاهده می کنید:

از چپ به راست: مقایسه تصویر نشان داده شده در iPhone ١٣ ، iPhone ، Galaxy S21 Ultra Snapdragon Edition و OnePlus ٩ Pro

از چپ به راست: مقایسه تصویر نشان داده شده در iPhone ١٣ ، iPhone ، Galaxy S21 Ultra Snapdragon Edition و OnePlus ٩ Pro

نقاط قوت و ضعف دومین آیفون ارزان قیمت امسال

مانند همیشه ، DxOMARK در قسمت نمایش بررسی های خود به نقاط قوت و ضعف این گوشی اشاره می کند. در موارد برجسته ، مواردی مانند خواندن عالی ، به ویژه در داخل خانه ، نمایش رنگی پویا حتی از زوایای مختلف ، تجربه تماشای HDR10 به یاد ماندنی با نور ، کنتراست و رنگ بسیار خوب و کنترل اعوجاج تصویر. اما iPhone از مشکلات صفحه نمایش iPhone ١٣ Pro Max رنج می برد. این مسائل شامل ناراحتی چشم هنگام کار در شب به دلیل کمبود نور ، هاله نارنجی بزرگ در حالت فیلتر نور آبی و عدم صاف بودن تجربه بازی به اندازه سایر پرچمداران این گوشی است.

نظر شما در مورد صفحه نمایش آیفون DxO Note گر چیست؟ آیا انتظار داشتید آیفون کسب این امتیاز را کسب کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا