اخبار فناوری

نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نتوانست آیفون 14 پرو را شکست دهد

صفحه نمایش Galaxy S23 Ultra مصرف انرژی سامسونگ نسبت به نسل قبلی بیشتر است. این یک پیشرفت جالب است که به عمر باتری قابل توجه آن کمک می کند. با این حال، کاربران گزارش داده اند موجی زیر شیشه صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا قابل مشاهده است که سامسونگ می گوید مشکلی نیست و کاملا طبیعی است. با این حال، به گفته DxOmark، صفحه نمایش Samsung Galaxy S23 Ultra نمی تواند آیفون 14 پرو را شکست دهد.

صفحه نمایش Galaxy S23 Ultra

یکی از بهترین صفحه نمایش هایی که می توانید در بازار موبایل در سال 2023 داشته باشید، در داخل Galaxy S23 Ultra استفاده شده. خوب، واقعاً، وقتی برای یک پرچمدار ممتاز هزینه می کنید، اصلاً انتظار بعید نیست. با این حال، این پرچمدار 1200 دلاری سامسونگ نمی تواند پرچمداران 1000 دلاری و 1100 دلاری اپل را در بخش نمایشگر شکست دهد. صفحه نمایشی که همین شرکت کره ای برای اپل میسازد!

در تصویر زیر امتیاز بررسی صفحه نمایش Galaxy S23 Ultra توسط DxOmark را مشاهده می کنید:

امتیاز DxO صفحه نمایش Ultra Galaxy S23

امتیاز DxO صفحه نمایش Ultra Galaxy S23

علاوه بر این، رتبه دستگاه های ارزیابی شده بر اساس معیارهای DxOmark برای شما در بخش نمایش در اینجا نمایش داده می شود:

Samsung Galaxy S23 Ultra در واقع در رتبه دوم پس از پرچمداران 2023 اپل قرار دارد، اما به طور کلی در DxOmark رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. در مقایسه با گلکسی اس 22 اولترا که نسل قبلی این دستگاه است، جهش خوبی داشت و به امتیاز 136 به 148 رسید که رشد خوبی محسوب می شود.

در مورد سخت افزار نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا باید گفت که پنل 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با رزولوشن 1440×3088 و روشنایی 1750 نیت در نظر گرفته شده است که می تواند به صورت تطبیقی ​​از 1 هرتز به 120 هرتز به روز شود.

علاوه بر این، افزودن یک تقویت‌کننده دید هوشمندتر می‌تواند تن رنگ و کنتراست نمایشگر را در سه شرایط مختلف نوری تنظیم کند. یکی دیگر از ارتقاء قابل توجه شیشه محافظ است. جایی که گلکسی اس 23 اولترا دارای اولین نسخه گوریلا گلس ویکتوس 2 در جلو و پشت است.

اگر می خواهید گزارش کامل بررسی صفحه نمایش DxOmark Galaxy S23 Ultra را مشاهده کنید، لطفا به لینک منبع مراجعه کنید.

نظر شما در مورد عملکرد سامسونگ در پریمیوم ترین نمایشگر موبایل سال 2023 چیست؟

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا رسما معرفی شد: دوربین 200 مگاپیکسلی و نسخه ویژه اسنپدراگون 8 نسل 2

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا